Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Specjaliści z K2 Media docenieni przez Google’a

W maju dom mediowy K2Media został nagrodzony trofeum Google w ramach międzynarodowego konkursu Ready to Rock. Firma została zaproszona do udziału w evencie zorganizowanym przez Google Partners w Berlinie dla 150 europejskich agencji partnerskich. Nagroda przyznawana jest za całokształt współpracy.
O autorze
0 min czytania 2016-05-31

Oceniane są między innymi: dynamika wzrostu, udział w certyfikowanych szkoleniach, sprzedaż i aktywność nowobiznesowa.

Jednocześnie firma K2Media uczestniczy w projekcie firmy o Google o nazwie „Internetowe rewolucje”, który jest programem szkoleń dedykowanych dla małych i średnich przedsiębiorców. Liderem tego projektu po stronie agencji jest Konrad Bajsarowicz z K2Search, który jeszcze przed dołączeniem do firmy prowadził jako ekspert ds. marketingu internetowego indywidualne warsztaty dla przedsiębiorców oraz pracowników działów marketingu z zakresu kompetencji cyfrowych.