Clipatize współpracuje ze strefą DAFZA od 2016 roku w obszarze tworzenia treści. Ostatni projekt agencji Clipatize na rzecz strefy DAFZA polegał na opracowaniu strategii cyfrowej skoncentrowanej na generowaniu leadów. Teraz zadaniem agencji będzie wykonanie planów strategicznych polegających na opracowaniu i dystrybucji treści, których celem będzie budowanie świadomości rynku i konwersja ruchu na leady.
Jest to trzeci długofalowy, międzynarodowy projekt wykorzystujący automatyzację marketingu i skoncentrowany na zarządzaniu leadami, który agencja Clipatize rozpoczęła w 2018 roku na rzecz klientów z segmentu B2B ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Zobacz również
Cieszymy się z możliwości wspierania firmy DAFZA oraz jej zespołów marketingowych i sprzedażowych i nastawiamy się na osiąganie biznesowo policzalnych rezultatów. Dziś, jako agencja, koncentrujemy się na dostarczaniu skutecznych, wydajnych, całościowych rozwiązań content marketingowych bazujących na zautomatyzowanych ekosystemach komunikacyjnych, wspieranych technologiami marketingowymi bazującymi na zbieranych w procesie komunikacji danych – komentuje Jakub Lebuda (Clipatize CEO).