Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Specjalnie dla Kamali Harris powstała „wyborcza” parodia czołówki do serialu „Niania”

Specjalnie dla Kamali Harris powstała „wyborcza” parodia czołówki do serialu „Niania”
„The Kammy” zamiast „The Nanny”. W sieci pojawiła się przeróbka kultowej czołówki serialu „Niania”, w której tym razem wystąpiła Kamala Harris. Autorkami pomysłu i tekstu nawiązującego do politycznego życiorysu Harris są siostry Ann Hampton i Liz Callaway.
O autorze
1 min czytania 2024-09-25

Autorki czołówki serialu „Niania”, Ann Hampton i Liz Callaway, za którą otrzymały nominację do nagrody Tony, włączyły się w przedwyborczą akcję w Stanach Zjednoczonych. Panie przygotowały nową wersję dobrze znanego intro, a w głównej roli tym razem zobaczymy… Kamalę Harris, kandydatkę na urząd prezydenta USA.

Zabawną, kolorową animację wzbogacono nowym, pasującym do kampanii wyborczej i politycznej historii Kamali tekstem, którego fragment tłumaczenia znajdziesz poniżej.

„Pracowała w Białym Domu, co za fajna wiceprezydent. Wtedy Biden wstrzymał swoją kampanię i powiedział <<Nie, nie ja>>. Co mieliśmy zrobić, do kogo mieliśmy się zwrócić? Byliśmy w kropce. Wtedy nagle Joe powiedział: <<Kamala jest tą jedyną>>. Zebrała miliony, a poparcie wciąż płynie ze wszystkich stron. Ma mózg, ma niezłe jaja i ma Tima Walza [kandydat Harris na wiceprezydenta USA, obecnie gubernator Minnesoty – przyp. red.], już niedługo pojawi się prezydent Harris.”

A tutaj oryginalna czołówka amerykańskiego sitcomu „The Nanny” z Fran Drescher w roli głównej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy połączenie polityki na najwyższym szczeblu z kulturą masową okaże się sposobem na wyborczy sukces Kamali Harris? Przekonamy się wkrótce. Jednak już dziś wiadomo, że wideo stworzone przez siostry Callaway cieszy się w sieci niemałym zainteresowaniem (23 tys. wyświetleń na YouTubie). Nagranie w swoich social mediach udostępniła też sama Drescher, która dodała, że głęboko utożsamia się z tekstem piosenki i popiera Harris w wyborach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: YouTube

PS Kamala Harris debiutuje w kampanii 2024. Mocny i wymowny spot na start [KOMENTARZ]

– Mocny i wymowny spot na start kampanii. Zgodny z amerykańską zasadą – opowiedz siebie i opowiedz przeciwnika – dr Krystian Dudek, profesor Akademii WSB, autor kampanii wyborczych, właściciel Instytutu Publico ocenia pierwszy spot wyborczy Kamali Harris, prawdopodobnej kandydatki Demokratów na urząd prezydenta USA.