Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Specjalny kocyk sieci McDonald’s pozwala na dostarczenie jedzenia w jakiekolwiek miejsce

Specjalny kocyk sieci McDonald’s pozwala na dostarczenie jedzenia w jakiekolwiek miejsce
Szwedzki oddział sieci McDonald’s przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy lubią pikniki – dzięki specjalnemu kocykowi z kodem QR dostawca przywiezie zamówione jedzenie w dowolne miejsce.
O autorze
0 min czytania 2019-07-02

Lato to idealny czas na spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu. Wie o tym doskonale szwedzki oddział sieci McDonald’s, który przygotował nietypową ofertę dla wszystkich fanów piknikowania.

W mediach społecznościowych tamtejszego oddziału marki zorganizowany został konkurs, w ramach którego do wygrania był specjalny koc z kodem QR. Dzięki niemu dostawca jedzenia sieci McDonald’s może przywieźć zamówienie w dowolne miejsce.

Akcja jest częścią promocji usługi McDelivery.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” Burger King ogłosił, że będzie dostarczać posiłki kierowcom stojącym w korkach, wprost do ich samochodów – zamówienia rozwozić będą dostawcy na skuterach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing