Spectrum emocji. mBank podpowiada jakie filmy obejrzeć na NH

20 lipca rozpoczął się 23. Międzynarodowy Festiwal Filmowy mBank Nowe Horyzonty. Bank wspiera to wydarzenie od pięciu lat. A od tego roku jest jego partnerem tytularnym.
O autorze
1 min czytania 2023-07-21

Dla jego uczestników przygotował szereg atrakcji, w tym wyjątkową kartę festiwalową, zniżki na gadżety oraz nietypowy przewodnik po programie imprezy. Widz wybiera emocje, których szuka, a mBank podpowiada, w którym filmie je znajdzie. 

Z okazji tegorocznej edycji mBank stworzył festiwalową kartę, która jest nie tylko narzędziem płatniczym i fajną pamiątką, ale też przepustką do zakupów w niższych cenach. Dzięki niej dowolna kawa w Kinie Nowe Horyzonty będzie kosztowała 5 zł. A za festiwalowe gadżety jej posiadacz zapłaci 30 proc. mniej (dotyczy też gadżetów z poprzednich edycji).

Karta upoważnia także do zarezerwowania zaproszenia na specjalny seans filmowy na barce, dzień wcześniej niż mogą to zrobić inni festiwalowicze. Pokaz na barce, połączony z rejsem po Odrze, odbędzie się 26 lipca. Wstęp na niego jest wolny, ale ilość miejsc jest ograniczona. Przewaga jednego dnia, może zatem okazać się znacząca dla widzów, którzy chcą skorzystać z tej atrakcji. Podczas pokazu wyświetlony zostanie film Sidney Lumeta – „Pieskie popołudnie” z 1973 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spektrum emocji
 

W tym roku bank pokusił się także o stworzenie nietypowego przewodnika po programie 23. Festiwalu pod nazwą Spektrum Emocji. Można go znaleźć w Kinie Nowe Horyzonty oraz na www.mbank.pl/nowehoryzonty. mBank sklasyfikował filmy po emocjach jakie prawdopodobnie mogą wywołać w odbiorcy. Zamiast czytać wielostronicowy program można po prostu wybrać jedną z sześciu emocji (rozkosz, strach, gniew, zdumienie, melancholia, podziw) i już po sekundzie dostać propozycję filmów, w reakcji na które może się ona pojawić.

1000 plakatów Magdaleny Wosik
 

Tradycyjnie bank przygotował również swój festiwalowy plakat, który można odebrać w kinie. Jego autorką jest prof. uczelni Akademii Sztuk Pięknych, graficzka i ilustratorka – Magdalena Wosik. Do rozdania jest 1000 plakatów. W poprzednich latach plakaty projektowali Andrzej Pągowski i Barrakuz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Festiwal, w wersji stacjonarnej potrwa do 30 lipca, a on-line do 6 sierpnia. Więcej na jego temat

PS mBank prezentuje kryminalny serial audio „Jazgot”

mBank zaprasza na „Jazgot” – kryminalny serial audio, który obnaża metody działania oszustów. Scenariusz serii napisał ceniony pisarz, Łukasz Orbitowski, a jej narratorem jest Jarosław Kuźniar. To wspólne przedsięwzięcie mBanku i Voice House.