Spektakularne orzeźwienie z Łowiczem!

Tego lata Łowicz informuje o orzeźwiającej mocy syropów. Prowadzona na szeroką skalę kampania outdoorowa zachęca do spróbowania nowych smaków syropów na bazie zielonej herbaty i owoców.
O autorze
0 min czytania 2016-07-05

W tegorocznej limitowanej edycji syropów Łowicz na lato, oprócz znanej i lubianej od lat wersji limonka-cytryna, pojawiły się dwie nowości. Te unikalne smaki to połączenie ekstraktu z zielonej herbaty z rześką cytryną i egzotycznym mango. Właśnie dwa nowe warianty pojawiły się w najnowszej outdoorowej kampanii marki.  

Syropy Łowicz prezentują się na billboardach w ośmiu największych polskich miastach. Nowe letnie smaki są reklamowane łącznie na ponad 500 ogromnych tablicach. Hasło towarzyszące tej kampanii – „Orzeźwiający syrop, taki że Łooo!” – dobitnie akcentuje charakter nowości i jej przynależność do rodziny produktów Łowicz.  

Zachęcamy do obejrzenia reklamy:
Start kampanii:1.07.2016
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj