Choć skrzyżowanie Alei Jerozolimskich i Emilii Plater to miejsce przesiadkowe, przez które codziennie przewija się mnóstwo osób, to chyba jeszcze nigdy nie udało się zgromadzić w tym miejscu i zatrzymać na dłużej takich tłumów. W ciągu godziny pokaz obejrzało ponad 1000 osób.
Pokaz „Warszawa Światłem Malowana” zaskoczył widzów niesamowitymi efektami świetlnymi i dźwiękowymi. Na fasadzie pojawiła się animacja, która była opowieścią o Pasażu Lipińskiego i okolicy. Pasaż Lipińskiego żył – elewacja zmieniała kolory i kształty, pojawiały się na niej sylwetki ludzi, powozy konne i tramwaje.
Zobacz również
– Cieszymy się, że dzięki pokazowi mappingu 3D organizowanemu przez JLL i Union Investment udało się przybliżyć tak wielu osobom historię Warszawy, ale również dzieje samego Pasażu Lipińskiego. Jednocześnie tego typu przedsięwzięcia sprzyjają zwiększaniu rozpoznawalności zarówno budynku, jak i marki inwestora. – mówi Małgorzata Więcko, Dyrektor w Dziale Zarządzania Nieruchomościami, JLL.
– Tego typu pokazy to dla naszego klienta jedno z narzędzi placemakingu. Dzięki temu, że tematem mappingu była historia budynku i Warszawy, był to ciekawy wątek nie tylko dla widzów – mieszkańców Warszawy, ale również dla mediów. Sam pokaz, ale też publikacje wzmacniają świadomość na temat budynku, jego nazwy, zarządcy i inwestora. Widzowie robili zdjęcia podczas pokazu i publikowali je w social media – to właśnie o takie angażowanie lokalnej społeczności chodzi w placemakingu. – mówi Magdalena Subdys, współorganizatorka pokazu, Group Account Manager w firmie Pozytywnie.pl
Czwartkowy pokaz na pewno na długo pozostanie w pamięci warszawiaków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing