Klienci Starbucksa w Nowym Jorku chcąc odebrać swoje zamówienie zostają zaskoczeni przez spadającego na sieci Spider-Mana przejmującego swoją kawę.
Za kreację akcji, która powstała wokół promocji nowego filmu o człowieku pająku, odpowiedzialna jest agencja Thinkmodo. Jest ona także odpowiedzialna za najpopularniejszą, do tej pory, takiego rodzaju akcję promocyjną filmu. Kilka lat temu goście nowojorskiej kawiarni byli świadkami przerażających scen. Rozzłoszczona klientka odkryła, że ma moc przesuwania przedmiotów za pomocą siły woli. Umiejętność tę wykorzystała przeciwko mężczyźnie, który zalał jej komputer kawą. Prank okazał się reklamą wchodzącego do kin filmu „Carrie”.
Zobacz również
PS
Innym popularnym żartem było opętane dziecko, które straszyło ludzi w samym centrum Nowego Jorku. Jego twarz budziła trwogę, a dodatkowo dziecko wymiotowało na przerażonych przechodniów!
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Coraz częściej wytwórnie filmowe prześcigają się w pomysłach na promocję filmu. Poniżej możecie zobaczyć inne przykłady takich dowcipów:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Na promocję filmów kinowych wydawane są miliony. Aby zainteresować widza i przyciągnąć przed srebrny ekran często nie wystarczą już same plakaty czy trailery. Potrzeba czegoś więcej. Czego? Zobacz → tutaj.