Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Śpiewający YouTuberzy i Sarsa, w rytmie Play czyli muzyczny lipiec na YouTubie

Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play – dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz.
O autorze
0 min czytania 2019-08-23

Wielkim wygranym lipca jest marka Play, która z krótkim spotem promującym letnią ofertę operatora zatytułowanym YouTube za darmo przez całe lato! Tak, jak Sarsa odkryj to w Play na Kartę trafiła na szczyt zestawienia najchętniej oglądanych reklam na YouTube. Srebro w tej klasyfikacji powędrowało do Lidla i 13-minutowego spotu ULUBIONE GOFRY JEDENASTKI