Spółka i-systems stworzyła system e-commerce dla FASHION HOUSE Group

Spółka i-systems stworzyła autorski system e-commerce na potrzeby FASHION HOUSE Group, wiodącego gracza na europejskim rynku centrów typu outlet. Zaproponowane rozwiązanie zostało wdrożone w ramach FASHION HOUSE Online Shopping, pierwszego internetowego outletu w Rosji.
O autorze
2 min czytania 2016-06-21

W ramach współpracy między firmami powstało dedykowane oprogramowanie, które uwzględnia specyfikę centrów outletowych i przyjętego modelu biznesowego – wyprzedaży typu flash sales. W trakcie wdrożenia, pod uwagę wzięto również elementy charakterystyczne dla rynku rosyjskiego, w tym te obejmujące logistykę, fakturowanie czy zaawansowane zarządzanie produktami. 

Stworzenie sklepu internetowego dla centrum outletowego to jeden z najbardziej innowacyjnych projektów w połączeniu tradycyjnego handlu ze sprzedażą w sieci. To także niewątpliwe wsparcie obiektów tego typu poprzez technologię dla swoich najemców oraz wsparcie w zakresie analityki sprzedaży z różnych źródeł – twierdzi Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager i-systems.  

FASHION HOUSE Online Shopping (shop.fashionhouseoutlet.com) jest dostępny dla ponad 40 milionów konsumentów w środkowej i zachodniej części Rosji. E-sklep oferuje ograniczone czasowo wyprzedaże ubrań popularnych marek, w cenach o 30-90% niższych niż pierwotnie i jest pierwszym internetowym outletem w tej części świata. 

FASHION HOUSE Online Shopping zapewnia najemcom pełną obsługę procesu sprzedaży, w tym przyjmowanie zamówień, zarządzanie relacjami z klientem, marketing czy logistykę. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Postawiliśmy na i-systems ze względu na dwa podstawowe elementy: doświadczenie spółki w tworzeniu rozwiązań e-commerce oraz elastyczność w podejściu do projektowania rozwiązania dla FASHION HOUSE Online Shopping. Dzięki wytężonej pracy połączonego zespołu specjalistów udało nam się w rekordowo krótkim czasie stworzyć jedyną w swoim rodzaju platformę e-commerce, która z punktu widzenia naszych najemców jest kompletnym rozwiązaniem – przekonuje Piotr Kreft, Head of e-commerce w FASHION HOUSE Group. 

FASHION HOUSE Group jest częścią Liebrecht & wooD Group, firmy, która od ponad 20 lat prowadzi kompleksową działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce, Rumunii oraz Rosji, gdzie zrealizowała do tej pory inwestycje biurowe, handlowe i magazynowe o łącznej powierzchni blisko pół miliona metrów kwadratowych. FASHION HOUSE Group wybudowała i obecnie zarządza 5 centrami outletowymi FASHION HOUSE Outlet Centre w Polsce, Rumunii i Rosji o całkowitej powierzchni najmu wynoszącej prawie 100 000 mkw. oraz internetową platformą FASHION HOUSE Online Shopping w Rosji. FASHION HOUSE Group realizuje obecnie projekt w Sankt Petersburgu oraz prowadzi rozbudowę FASHION HOUSE Outlet Centre w Moskwie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie eCommerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wszystkie rozwiązania opiera na autorskim oprogramowaniu, które jest rozwijane przez ponad 70-osobowy zespół. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak 5.10.15., Bielenda, Big Star, Dalia, Hendi, Interoptyk, Monnari, New Balance, NICI, Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A., R-GOL, RunColors czy Sugarfree. W ostatniej edycji rankingu Deloitte Technology Fast 500 spółka znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowy system dla FASHION HOUSE Group można zobaczyć na stronie.