Spomlek wybiera Heads Advertising

Krakowska agencja Heads Advertising wygrała przetarg na obsługę marketingową Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
O autorze
0 min czytania 2017-11-06

W ramach współpracy Heads Advertising będzie odpowiadać za strategię oraz kreację materiałów ATL, BTL i działania digitalowe, a także planowanie mediów dla marek Serenada i Skarby Serowara – kluczowych dla firmy Spomlek.

„Wybraliśmy Heads Advertising, ponieważ stawiamy na partnerską współpracę w długim okresie. Agencja posiada bogate doświadczenie z branży FMCG, dzięki czemu przedstawiony projekt współpracy z markami spełniał w największym stopniu nasze oczekiwania”  – podsumowuje Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

 Agencja Heads Advertising rozpoczęła już współpracę z klientem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj