Grająca w 3 lidze Polonia, która może się pochwalić ponad 100-letnią piłkarską tradycją walczy obecnie o awans do wyższej klasy rozgrywkowej. Zespół z Bytomia wygrał aż 6 ostatnich meczów i zajmuje drugą pozycję w tabeli, ale ma też rozegrany jeden mecz mniej od liderującego Ruchu.
Umowa podpisana została do końca 2021 roku z możliwością przedłużenia na kolejne lata, a w jej ramach Superbet zapewnił sobie ekspozycję na koszulce meczowej, stadionie oraz współpracę w kanałach social media, gdzie firma jest bardzo aktywna. Superbet stawia na innowacje i podejście do zakłądów sportowych jako rozrywki za co otrzymał statuetki „Nagród Bukmacherskich” dla Debiutu Roku, Nagrodę Użytkowników oraz za Innowację Roku. Ta ostatnia związana jest głównie z funkacjonalnością „SuperSocial” w aplikacji mobilnej. Dzięki niej można się dzielić swoimi typami i komentować przewidywania innych.
Zobacz również
Superbet, który jest potentatem na rynku rumuńskim rozpoczął działalność w Polsce w 2017 r. przyjmując zakłady w punktach stacjonarnych. Od ponad roku firma stawia także na zakłady online i zdobywa coraz większe uznanie klientów w całej Polsce. Nie zapomina jednak o lokalnych społecznościach, skupionych w regionie swojej siedziby w Katowicach.
– Dziś niewątpliwie można o nas mówić jako o sponsorze śląskiego sportu. Polonia Bytom jest trzecim klubem piłkarskim w aglomeracji śląskiej z którym nawiązujemy współpracę. Nie zapominajmy że także wspierany przez nas Jan Błachowicz pochodzi z Cieszyna. Taka strategia to nie tylko przejaw lokalnego patriotyzmu wyrażonego w społecznej odpowiedzialności biznesu jaką po części jest sponsoring. Wierzymy także w potencjał Śląska, gdzie mamy do czynienia z dużym zainteresowaniem sportem, w tym także zakładami, a jednocześnie wciąż czuć głód sukcesów – powiedział Adam Lamentowicz, country manager Superbet w Polsce.
Następny mecz Polonii, już z logotypem Superbetu na rękawie koszulek piłkarzy odbędzie się w najbliższą sobotę o godzinie 15.00 w Tarnowskich Górach z tamtejszym Gwarkiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing