Głównym bohaterem spotu został piłkarz Tottenhamu Dele Alli, który przenosi się na różne sportowe areny. Ląduje też w oktagonie UFC, gdzie zobaczymy naszą rodaczkę. To spore wyróżnienie, że spośród kilkunastu mistrzów UFC, BT Sport zdecydowało się na współpracę z Polką.
Do konfrontacji z Allim telewizja zaprosiła też inne gwiazdy. Między innymi: Maro Itoje, koszykarza Golden State Warriors Draymonda Greena, czy boksera Anthony’ego Yarde’a.
Zobacz również
-
Black Friday 2024: narzędzia AI, content, e-mail i SEO w promocyjnych cenach, czyli oferty dla marketerów i e-commerce [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [19.11-25.11.24]: badanie NM i K+Research o ESG, Jaguar z nowym logo, McDonald’s jako interaktywna kolorowanka
-
#PolecajkiNM cz. 30: #PolskaCodzienność, Quo Vadis E-commerce 2024, wystawa AdWomen
Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO.
PS
Każdy sportowiec, aby „przenieść się na inny poziom”, potrzebuje precyzyjnej kombinacji umiejętności, sprawności fizycznej, kontroli nad emocjami i szczęścia. Podróż na szczyt nie jest jak przejażdżka kolejką górską – łatwa i szybka. Jest pełna niespodzianek i nagłych zwrotów akcji. Poniżej możecie zobaczyć najlepszą reklamę wszech czasów. Za kamerą sam Guy Ritchie.
#PolecajkiNM cz. 30: #PolskaCodzienność, Quo Vadis E-commerce 2024, wystawa AdWomen
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Niedawno UEFA wypuściło spot zachęcający kobiety do wspólnej gry w piłkę nożną. Jej slogan “gdziekolwiek jesteś, kimkolwiek jesteś, przyjdź i zagraj. Wspólnie zagramy lepiej” dodaje kobietom otuchy i zachęca do tworzenia wspólnoty.
Spot został stworzony przez polską ekipę z OTO Film, w składzie: Piotr Błaszczyk, Karolina Jurzyk i Michał Kowalczyk.