Z okazji 30. urodzin Kamila Grosickiego Sport.pl przygotował dla swojego ambasadora wyjątkowy prezent – dwa murale przedstawiające charakterystyczną „cieszynkę” Turbo Grosika z bandami Sport.pl w tle.
Zobacz również
Mural na ulicy Francuskiej na warszawskiej Saskiej Kępie sąsiaduje bezpośrednio ze Stadionem Narodowym, dlatego kibice będą mieli okazję podziwiać go już dziś, w drodze na mecz towarzyski Polska-Litwa.
Murale na ulicach Warszawy to część multimedialnej kampanii „Sport.pl to jest Twój live” prowadzonej w telewizji (Polsat, pakiet sportowy), w internecie (działania w serwisach zewnętrznych, media społecznościowe), w radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, RMF FM), na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS, Screen Network), w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Logo”, „Playboy”, „CKM”, „Men’s Heath”), a także w kinach ogólnopolskiej sieci Helios oraz w ramach dodatkowych działań niestandardowych. Media w kampanii, która potrwa do końca czerwca br., zaplanowało Blue 449.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing