– SPORTFIVE konsekwentnie stawia na rozwój działalności w Polsce. Do naszego grona dołączają Aleksandra Marciniak i Patryk Jończyk. To znakomici eksperci i bardzo się cieszę, że będziemy wspólnie pracować nad rozwojem naszych klientów. Dodatkowo zadowala mnie jeszcze jeden istotny fakt, że do naszego zespołu dołącza kolejna ekspertka na liderskie stanowisko. Co jest ważne nie tylko dla naszej firmy, ale i dla branży sportowej w kraju – powiedział Dyrektor Zarządzający SPORTFIVE Poland Tomasz Rożenek.
– Współpraca pomiędzy Projektem Warszawa a SPORTFIVE to fantastyczny przykład kompleksowego, transparentnego i innowacyjnego partnerstwa, które już dziś zaczyna przynosić efekty. Bardzo się cieszę, że będę mogła dołożyć swoją cegiełkę do realizacji długofalowych celów. O popularności siatkówki nie trzeba już dziś nikogo przekonywać, a Projekt Warszawa to klub z ogromnym potencjałem sportowym, kibicowskim i marketingowym – powiedziała Aleksandra Marciniak, która obejmie stanowisko Partnerships Director Projektu Warszawa – występującego w rozgrywkach PlusLigi klubu siatkarskiego, dla którego SPORTFIVE Poland jest wyłącznym partnerem marketingowym.
Zobacz również
Marciniak od lat związana jest ze sportem i marketingiem sportowym. Na początku kariery pracowała m.in. w biurze prasowym Canal+ oraz w agencji Polish Sport Promotion. Przez 12 lat związana była z Havas Media Group, gdzie jako Head of Havas Sports & Entertainment odpowiadała za projekty niestandardowe w ramach agencji. Ostatnio, jako Head of Sales & Partnerships w Polskiej Lidze Esportowej, pozyskiwała i współpracowała ze sponsorami. Prowadzi szkolenia z organizacji i promocji imprez sportowych, uczestniczy w licznych konferencjach branżowych, a także współtworzy Stowarzyszenie Sport Biznes Polska.
– Postępująca zmiana stylu życia i wzrost liczby digital natives napawa mnie optymizmem jeśli chodzi o przyszłość branży e-sportowej w długim terminie. Cieszę się, że będę mógł dołączyć do SPORTFIVE, aby rozwijać najbardziej porywające rozgrywki graczy w naszym kraju. Myślę, że łącząc zróżnicowane doświadczenia naszego zespołu, będziemy w stanie wyznaczyć nowe pozytywne wzorce dla branży w Polsce– powiedział Patryk Jończyk, który jako Manager Esports & Gaming, dbać będzie o rozwój tego obszaru kompetencyjnego w SPORTFIVE Poland.
Jończyk od prawie 10 lat zajmuje się e-sportem i branża nie ma dla niego tajemnic – był redaktorem największego w Polsce portalu o tej tematyce, prowadził podcast dla Onetu, był menadżerem zawodników, a także budował kilkusettysięczne społeczności fanów na profilach profesjonalnych zespołów e-sportowych w social mediach. Dzięki zdobytemu w ten sposób doświadczeniu zdołał połączyć czołowych influencerów z branży e-sportu z takimi markami, jak Disney, KFC, Sony, JBB Bałdyga czy Binance.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS Aleksandra Marciniak (Polska Liga Esportowa): Dzięki wzrostowi popularności esport stał się pełnoprawną rozrywką XXI wieku
– Dzięki współpracy z esportem przede wszystkim docieramy do młodej, dynamicznej i bardzo wdzięcznej grupy docelowej – na temat działalności PLE, a także o działaniach marek w obszarze esportu rozmawiamy z Aleksandrą Marciniak, head of sale and partnerships Polskiej Ligi Esportowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing