W swojej najnowszej platformie komunikacyjnej Spotawheel przekonuje, że kwestia bezpieczeństwa – zarówno w kontekście stanu technicznego samochodu jak również samej transakcji – jest kluczowa przy zakupie auta używanego. Kreacje zostały wyprodukowane w Polsce z przeznaczeniem także na rynki zagraniczne – grecki i rumuński.
Spoty prezentują krótkie, zabawne scenki, w których bohater stworzony przez markę – manekin do testów zderzeniowych – porównuje kupienie używanego auta w Spotawheel z zakupem z niepewnego źródła.
Zobacz również
Głównym celem najnowszej kampanii jest przekonanie odbiorców, że wybierając Spotawheel mogą mieć spokój i pewność, że zdecydowali się na sprawdzone, niezawodne auto. Na rynku samochodów używanych w Polsce działa wielu nieuczciwych sprzedawców, a stan oferowanych przez nich pojazdów często pozostawia wiele do życzenia, stwarzając tym samym realne zagrożenie dla kupującego. W Spotawheel oferujemy wyłącznie zweryfikowane technicznie pojazdy, a nasz proces zakupowy jest prosty i przyjazny – mówi Daniel Nowak, marketing manager Spotawheel w Polsce.
Wraz z nową komunikacją firma zaprezentowała także odświeżone logo oraz identyfikację wizualną. 30. i 15. sekundowe spoty reklamowe marki emitowane będą w stacjach ogólnotematycznych i tematycznych, a także serwisach VOD należących do grup TVN Media oraz Polsat Media. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja BBDO Warszawa, a media do kampanii kupił dom mediowy RL Media (Group One). Za komunikację PR marki odpowiada agencja Walk PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]