Kampania Spotify jest pierwszym tak szerokim działaniem marketingowym marki w 2019 roku i jak dotąd największym na polskim rynku. Wystartowała 8 kwietnia w kanałach digitalowych (Facebook, Instagram, YouTube, Programmatic) i 10 kwietnia w przestrzeni publicznej na terenie Warszawy (metro, tramwaje, autobusy).
– Chcemy zapoznać jeszcze więcej osób ze światem streamingu. W związku z tym rozpoczęliśmy kampanię, która pokazuje, jak wiele gatunków muzycznych, utworów, artystów i podcastów jest u nas dostępnych całkowicie za darmo. Pokazujemy, że nie ma znaczenia, jaki jest nasz osobisty gust – możemy cieszyć się ukochaną muzyką i odkrywać nowe, ulubione utwory dzięki Spotify – komentuje Przemek Pluta, odpowiedzialny za rozwój Spotify w regionie Europy Południowej i Wschodniej.
Zobacz również
Materiały kreatywne kampanii nawiązują do playlist i artystów, którzy cieszyli się największą popularnością wśród fanów w Polsce, w tym playlista Generacja Hip-Hop (ponad 100 000 obserwujących) oraz takich wykonawców, jak Dawid Podsiadło czy Taconafide, którzy znaleźli się w pierwszej dziesiątce corocznego zestawienia Wrapped 2018.
W kampanii Spotify promuje główne korzyści dla użytkowników serwisu, w tym spersonalizowane playlisty „Odkryj w tym tygodniu” i „Daily Mix”, możliwość oszczędzania danych i zachowywania utworów na urządzeniach mobilnych, słuchanie utworów na żądanie w dobieranych przez Spotify playlistach oraz szeroki katalog podcastów.
Za realizację kampanii odpowiadają agencje: Circus (kreacja), Universal McCann (media), Hill + Knowlton Strategies (PR).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing