Spotify wystartował z kampanią „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”

Spotify startuje z kampanią w kanałach online i OOH, która promuje możliwość darmowego korzystania z platformy streamingowej. Motywem przewodnim jest hasło: „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”.
O autorze
1 min czytania 2019-04-12

Kampania Spotify jest pierwszym tak szerokim działaniem marketingowym marki w 2019 roku i jak dotąd największym na polskim rynku. Wystartowała 8 kwietnia w kanałach digitalowych (Facebook, Instagram, YouTube, Programmatic) i 10 kwietnia w przestrzeni publicznej na terenie Warszawy (metro, tramwaje, autobusy).

– Chcemy zapoznać jeszcze więcej osób ze światem streamingu. W związku z tym rozpoczęliśmy kampanię, która pokazuje, jak wiele gatunków muzycznych, utworów, artystów i podcastów jest u nas dostępnych całkowicie za darmo. Pokazujemy, że nie ma znaczenia, jaki jest nasz osobisty gust – możemy cieszyć się ukochaną muzyką i odkrywać nowe, ulubione utwory dzięki Spotify – komentuje Przemek Pluta, odpowiedzialny za rozwój Spotify w regionie Europy Południowej i Wschodniej.

Materiały kreatywne kampanii nawiązują do playlist i artystów, którzy cieszyli się największą popularnością wśród fanów w Polsce, w tym playlista Generacja Hip-Hop (ponad 100 000 obserwujących) oraz takich wykonawców, jak Dawid Podsiadło czy Taconafide, którzy znaleźli się w pierwszej dziesiątce corocznego zestawienia Wrapped 2018.

W kampanii Spotify promuje główne korzyści dla użytkowników serwisu, w tym spersonalizowane playlisty „Odkryj w tym tygodniu” i „Daily Mix”, możliwość oszczędzania danych i zachowywania utworów na urządzeniach mobilnych, słuchanie utworów na żądanie w dobieranych przez Spotify playlistach oraz szeroki katalog podcastów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii odpowiadają agencje: Circus (kreacja), Universal McCann (media), Hill + Knowlton Strategies (PR).

Słuchaj podcastu NowyMarketing