Marketer Day to spotkanie dedykowane profesjonalistom marketingu: zarządzającym i właścicielom firm, szefom marketingu, specjalistom ds. marketingu, brand managerom, digital managerom, specjalistom z zakresu badań.
Celem konferencji jest dyskusja o tym jak zmieniły się działania marketingowe w ciągu ostatnich pięciu lat oraz jakie wyzwania i zmiany czekają marketerów w najbliższym.
Zobacz również
Będziemy rozmawiać o tym jak zmieniają się organizacje i jak ewoluuje dział marketingu, jak zmieniają się marketerzy.
Wśród prelegentów najwyższej klasy eksperci, którzy zainspirują i dostarczą sprawdzonej wiedzy najwyższej klasy : dr Jolanta Tkaczyk, Barbara Stawarz, Barbara Żbik, Michał Sadowski, Paweł Sala, Piotr Bucki, Maciej Budzich i Jacek Kotarbiński.
– Inicjujemy dyskusję profesjonalistów, jak zmienia się marketing w firmach, co to dla nich oznacza, jakie czekają ich wyzwania – mówi Jacek Kotarbiński, inicjator Marketer Day. – Wszyscy dziś już wiemy, że social media, automatyzacja marketingu, content marketing czy big data nie okazały się chwilowymi modami. Jednak dynamika wielkiej rewolucji zmian jest na tyle duża, że wymaga rynkowej elastyczności, swoistego „rynkowego pivotowania”. Zaproszeni przeze mnie prelegenci to uznani eksperci w swoich dziedzinach, gwarantujący inspirację i najwyższą jakość przekazywanej wiedzy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Struktura zarządzania marketingiem nie uległa w wielu firmach zmianie od wielu lat. Technologie i narzędzia ewoluują szybciej niż ludzie. Stara mentalność nierzadko walczy z wyzwaniami zupełnie nowych czasów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing