Dobranie przypraw i ziół do dań, zarówno tych egzotycznych jak i tradycyjnych to sztuka. Dlatego KAMIS przygotował program kulinarny, w którym znany kucharz, Pascal Brodnicki i jego przyjaciel Paweł Dobrzański uczą jak wybrać odpowiednie przyprawy do potraw, tworząc przy tym ciekawe połączenia smakowe. Panowie w ramach koleżeńskiej rywalizacji przygotowują dania pełne intensywnych smaków.
Każdy odcinek „Spotkania ze smakiem” poświęcony jest w całości jednej przyprawie. Oprócz prezentowanych przepisów z jej użyciem, Pascal i Paweł opowiadają o ciekawostkach związanych z historią, uprawą i rolą przypraw w kuchni.
Zobacz również
Pięciominutowy program „Spotkanie ze smakiem” można oglądać w ramówce TVN w niedzielę o 17:50.
Oprócz dedykowanego programu TV, wiosną przyprawy KAMIS dodadzą smaku w programach śniadaniowych „Dzień Dobry TVN” i „Pytanie na Śniadanie”, programie kulinarnym „Ewa Gotuje” oraz specjalnych odcinkach „Smakuj Świat z Pascalem” na TVN Style, które zrealizowano na Zanzibarze.
Wokół programu zbudowana została też komunikacja online. Na stronie KAMIS w zakładce: „Spotkanie ze smakiem” zamieszczane są przepisy zaprezentowane w programie. Kampanię wspomagają działania w social media: na Facebooku i Instagramie oraz kampania display.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom. Za działania content marketingowe, w tym realizację dedykowanego programu TV odpowiada LiquidThread. KAMIS kontynuuje współpracę z agencjami po zeszłorocznej realizacji konceptu „Wysmakowani”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing