Spoty Huawei stworzone zdalnie przez Stor9_

Najnowsza produkcja agencji to seria filmików promujących wejście na rynek nowego modelu smartfona Huawei P40 Pro. To kolejny projekt dla marki Huawei, dla której Stor9_ tworzy content od początku swojej działalności.
O autorze
1 min czytania 2020-04-27

Głównym bohaterem ostatniej realizacji jest Robert Lewandowski współpracujący z agencją na co dzień. Dzięki odpowiedniemu sprzętowi i streamingowi online z planu materiał w całości został zrealizowany zdalnie.

– W biznesie stawiam na elastyczność, dlatego wraz moim zespołem wychodzimy naprzeciw sytuacji w jakiej się znaleźliśmy. Chcemy wesprzeć naszych klientów i podopiecznych bezpiecznymi rozwiązaniami. Wierzę, że powstaną z tego ciekawe projekty, a nowe rozwiązania zostaną już z nami na lata – mówi Anna Zielińska, CEO Stor9_.

Produkując serię krótkich filmów dla Huawei, agencja wdrożyła niestandardową formę działania na planie zdjęciowym. Robert Lewandowski otrzymał  paczkę z elementami scenograficznymi oraz szczegółowym opisem ujęć i instrukcją ustawienia sprzętu, którym mają być realizowane. Najlepszy polski piłkarz stał się nie tylko aktorem, ale też operatorem.

W kilku dodatkowych ujęciach wsparli go jego najbliżsi, a całe przedsięwzięcie nadzorował zespół Stor9_ łącząc się poprzez wideokonferencję. Etap postprodukcji przebiegał w standardowym trybie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Stor9_ niezmiennie działa także w obszarze komunikacji, tworzenia contentu oraz influencer marketingu. Współpracuje z osobami publicznymi (m.in. Małgorzata Kożuchowska, Dawid Woliński) i markami (m.in. Huawei, Head & Shoulders, Nespresso, Berries&Co.) łącząc strategię, design i cele biznesowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się