Głównym bohaterem ostatniej realizacji jest Robert Lewandowski współpracujący z agencją na co dzień. Dzięki odpowiedniemu sprzętowi i streamingowi online z planu materiał w całości został zrealizowany zdalnie.
– W biznesie stawiam na elastyczność, dlatego wraz moim zespołem wychodzimy naprzeciw sytuacji w jakiej się znaleźliśmy. Chcemy wesprzeć naszych klientów i podopiecznych bezpiecznymi rozwiązaniami. Wierzę, że powstaną z tego ciekawe projekty, a nowe rozwiązania zostaną już z nami na lata – mówi Anna Zielińska, CEO Stor9_.
Zobacz również
Produkując serię krótkich filmów dla Huawei, agencja wdrożyła niestandardową formę działania na planie zdjęciowym. Robert Lewandowski otrzymał paczkę z elementami scenograficznymi oraz szczegółowym opisem ujęć i instrukcją ustawienia sprzętu, którym mają być realizowane. Najlepszy polski piłkarz stał się nie tylko aktorem, ale też operatorem.
W kilku dodatkowych ujęciach wsparli go jego najbliżsi, a całe przedsięwzięcie nadzorował zespół Stor9_ łącząc się poprzez wideokonferencję. Etap postprodukcji przebiegał w standardowym trybie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Stor9_ niezmiennie działa także w obszarze komunikacji, tworzenia contentu oraz influencer marketingu. Współpracuje z osobami publicznymi (m.in. Małgorzata Kożuchowska, Dawid Woliński) i markami (m.in. Huawei, Head & Shoulders, Nespresso, Berries&Co.) łącząc strategię, design i cele biznesowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing