Sprawdź, czy należysz do Generacji J

Sprawdź, czy należysz do Generacji J
Nowe trendy w marketingu są zazwyczaj jakimiś jajami...
O autorze
0 min czytania 2016-04-26

Smutnymi i wyssanymi z potrzeby zapełnienia contentem internetu faktami marketingowymi. Ale nie ten. Bo generacja J jest już wśród nas. Żyje, oddycha i już teraz ma wpływ na większość decyzji zakupowych na rynkach FMCG.

Chcesz wiedzieć, czy do niej należysz? Czy za chwilę będziesz zmieniać świat? Rozwiąż nasz krótki quiz i wygraj.

Co jest do wygrania dowiesz się na końcu.

Kampanię „#lapjaja” przygotowały wspólnie blog ZłapRakaZaJaja.pl i Fundacja Wygrajmy Zdrowie, a wsparli przedstawiciele agencji Isobar, Twin, Melting Pot, MediaOn, Talent Media i Brand24.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj