Główny motyw komunikacji wizualnej, widoczny m.in. na opakowaniach kaw Mazurro, wyrażony został poprzez wzór graficzny oparty na literze „M”. Symbol ten inspirowany jest twórczością Josefa Hoffmana, założyciela tzw. warsztatów wiedeńskich, których wzornictwo, oparte na prostych formach, wyznaczało kierunek dla późniejszego modernizmu.
Agencja 19 Południk odpowiadała nie tylko za zaprojektowanie opakowań kaw wchodzących w skład portfolio marki, ale również za stworzenie jej identyfikacji wizualnej, filozofii i strategii komunikacji oraz strony internetowej.
Zobacz również
– Ta nagroda to dla nas szczególne wyróżnienie. Cieszymy się, że nasze realizacje zostały tak wysoko ocenione w jednym z najstarszych, niezależnych konkursów kierowanym do branży reklamowej i projektowania graficznego. Warto wspomnieć, że za projekty stworzone dla marki Mazurro otrzymaliśmy również nagrodę w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020, w kategorii Design – mówi Paweł Mikołajec, art director w 19 Południku.
Creativity International Awards to ceniony i prestiżowy konkurs o globalnym zasięgu. Ma na celu promowanie kreatywnych i nieszablonowych realizacji. W zakończonej 50. edycji oceniane były projekty zgłoszone przez agencje i niezależnych projektantów z aż 34 krajów na całym świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]