Za koncept kreatywny i komunikację nowej oferty Multikina odpowiada agencja 4Frame.
Takiej akcji i atrakcyjnych cen w kinach jeszcze nie było! Multikino skutecznie pokazuje, że studentów i uczniów w końcu stać na absolutnie wszystkie emocje: łzy, śmiech i odwagę. Sieć kin Multikino, znając potrzeby swoich młodych widzów, którzy w codziennych wyborach stawiają na oszczędność, wolność, elastyczność i brak długotrwałych zobowiązań w postaci umów, stworzyła ofertę szytą na miarę ich potrzeb – M!Kartę. Dzięki niej bilety na seanse 2D od poniedziałku do piątku kosztują jedyne… 13,90 zł.
Zobacz również
„M!Karta to oferta szyta na miarę dla Milenialsów, która odpowiada na potrzeby nowych pokoleń, a koncept przedstawiony przez Agencję 4Frame „Stać Cię na emocje” jest idealnym ich odzwierciedleniem” – mówi Igor Przespolewski, Marketing Manager Multikino S.A.
„Dobrze dopasowany produkt do prawdziwych potrzeb grupy docelowej daje możliwość stworzenia wiarygodnej i angażującej komunikacji” – dodaje Piotr Zawałło, Dyrektor Kreatywny agencji 4FRAME, która odpowiada za koncept kreatywny oraz komunikację nowej oferty Multikina – M!Karty.
Kampania „Stać Cię na emocje” jest realizowana poprzez spoty radiowe, spot kinowy, działania w digitalu, materiały POS oraz nośniki własne Multikina. Jest to pilotażowa kampania, która realizowana jest obecnie wyłącznie w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing