Stała współpraca The Digitals z Unilever Polska

Agencja The Digitals została wybrana przez Unilever do stałej współpracy marketingowej. Dla agencji oznacza to udział we wszystkich przetargach, które są organizowane na obsługę marek należących do tej firmy.
O autorze
0 min czytania 2012-07-12

 The Digitals na stałe współpracuje z Unilever Polska od 2011 roku i obsługuje markę Knorr Nudle. Realizuje dla niej działania marketingowe w  Internecie oraz Social Media. Do zadań agencji należy m.in. obsługa serwisu www.knorrnudle.pl, prowadzenie profilu marki na portalu Facebook, realizacja kampanii internetowych, produkcja gier internetowych, materiałów POS, jak również realizacja i prowadzenie akcji Knorr Nudle z partnerami.

Na początku lipca agencja The Digitals zrealizowała specjalną aplikację konkursową „Wypłyń z Nudlami na Karaiby” z grą w podwodnego węża, która dostępna jest na Facebooku. Aplikacja daje szansę na zdobycie podwodnych gadżetów i nagrody głównej – wyjazdu na Karaiby. Konkurs jest dostępny na fan page’u Knorr Nudle.

Agencja odpowiedzialna jest również za przeprowadzenie działań promocyjnych w Internecie, które mają na celu wsparcie nowej promocji konsumenckiej.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj