Starcom MediaVest Group (SMG) wzmacnia struktury Social Mediowe

Katarzyna Strzelczyk i Maciej Pietrukiewicz dołączyli do agencji Starcom Mediavest Group (SMG). W zespole SMG Social zajmą się tworzeniem i realizacją strategii obecności marek w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2015-08-07

Katarzyna Strzelczyk objęła stanowisko social media managera. Mediami społecznościowymi zajmuje się od ponad 4 lat. Pracowała w agencjach interaktywnych i PR, w tym między innymi: Vacaloca, Multi PR, Edelman i MSL. W tym czasie pracowała dla takich firm i marek jak: Coca-Cola, COTY, HJ Heinz, Inter IKEA Center Group, Sanofi, Mattel, Lindt & Sprungli, Moet Hennessy czy Airbnb. Od wielu lat członkiem Klubu Strategów Marketingowych.

Maciej Pietrukiewicz w SMG Social pełni funkcję Content Designera. Z branżą marketingową jest związana od 2,5 roku. Doświadczenie zdobywał w agencjach Comfitura oraz Webtalk, współtworząc projekty dla takich marek i firm jak m.in.: Jack Daniel’s, L’Oreal Paris, Garnier, Film Produkcja, Saturn czy Kia.

Wśród największych klientów SMG Social są wiodące marki z branży FMCG: Milka, Prince Polo, Crunchips, Kujawski, Makro i Foxy. Zespół mediów społecznościowych SMG współpracuje również projektowo z firmami Estee Lauder, Viacom, Getin Bank, Valeant, Novartis, Grupa Żywiec, Samsung i T-Mobile.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj