Artur Łuszczyński jest związany z rynkiem marketingowym od pięciu lat. W 2014 roku dołączył do Starcomu na stanowisko Junior Plannera. W ostatnim czasie jako Senior Communications Planner zajmował się przede wszystkim technologiami i narzędziami do zakupu kampanii w modelu programmatikowym.
– Dzięki zaawansowanej analityce możemy dzisiaj jak nigdy dotąd zgłębiać zachowania i potrzeby indywidualnych odbiorców komunikacji, ale do właściwej interpretacji danych o konsumentach niezbędne są kompetencje strategiczne. W Starcomie inwestujemy w narzędzia i wiedzę, o tym jak działają poszczególne elementy ekosystemu cyfrowych kanałów komunikacji, by z indywidualnym użytkownikiem skutecznie komunikować się na masową skalę. Ekspertyza Artura w obszarze programmatik jest więc świetnym uzupełnieniem kompetencji, które budujemy w dziale strategii – mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
Zobacz również
Artur Łuszczyński będzie ściśle współpracował z poszczególnymi zespołami klienckimi przy tworzeniu strategii digitalowych i niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych. Jego rolą będzie również koordynacja współpracy agencji z Google.
Działem strategii Starcomu kieruje Sebastian Szade, który wiosną tego roku objął stanowisko Strategy & Innovation Directora.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach