Starcom wygrał przetarg ZT Kruszwica

Firma ZT Kruszwica, właściciel takich marek jak m.in.: Kujawski, Oliwier, Smakowita i Finuu, zakończyła przetarg na obsługę swoich działań marketingowych w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu wszystkich mediów. Zwycięzcą została agencja Starcom.
O autorze
0 min czytania 2016-07-29

Procedury przetargowe, koordynowane przez firmę audytorską IAM, rozpoczęły się w maju br. Oprócz Starcomu wzięły w nich udział domy mediowe Mediacom Warszawa, OMD oraz MullenLowe Mediahub. Do finałowego etapu zakwalifikowały się agencje Starcom oraz MullenLowe Mediahub.  

Starcom potwierdził, że dogłębnie rozumie nasz biznes, co znalazło odzwierciedlenie w wysokiej jakości merytorycznej przedstawionych nam strategii. Przy podejmowaniu decyzji duże znaczenie miały również: zaangażowanie zespołu, który dla nas pracuje oraz zaproponowane nam warunki handlowe – mówi Rafał Wadlewski, Dyrektor Marketingu w ZT Kruszwica.  

Decyzja ZT Kruszwica o ponownym wyborze Starcomu oznacza kontynuację dziesięcioletniej współpracy między firmami, której efektem w ubiegłym roku były dwie nagrody Effie: Srebro w kategorii Long Term Marketing Excellence za działania dla marki Kujawski oraz Złoto w kategorii Launch za kampanię Trolle dla marki Finuu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj