W ostatnim czasie Fundacja współpracowała z domami mediowymi Lowe Media i Universal McCann.
Procedury przetargowe dotyczyły kampanii direct response w telewizji, których celem jest pozyskiwanie funduszy od darczyńców. W wyborze agencji w Polsce pomagała angielska agencja DTV Group, wyspecjalizowana w kreowaniu, optymalizacji, planowaniu i zakupie mediów kampanii direct response dla sieci WWF.
Zobacz również
– Wybierając Starcom na naszego partnera kierowaliśmy się przede wszystkim oceną strategii i taktyki rozwiązań buyingowych oraz atrakcyjnością warunków kosztowych współpracy – mówi Magdalena Florczak, specjalista ds. marketingu i fundraisingu w WWF Polska.
W pierwszym etapie współpraca między fundacją WWF Polska a Starcomem dotyczyć będzie przede wszystkim planowania i zakupu kampanii telewizyjnych, niewykluczona jest jednak również wspólna realizacja działań w mediach interaktywnych.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]