Starcom zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów dla całego portfolio marek produktowych firmy Maspex w Polsce.
– Na wybór Starcomu wpłynęły przede wszystkim dwa czynniki: celna odpowiedź strategiczna na problemy przedstawione w briefach mediowych oraz atrakcyjne warunki kosztowe. Ten pierwszy aspekt był kluczowym warunkiem do podjęcia rozmów na temat ewentualnej współpracy. Starcom zaprezentował w trakcie przetargu ciekawe rozwiązania, a co najważniejsze, sposób myślenia o mediach i zadaniach przedstawionych w briefach wróży nowe i celne podejście do naszych marek, czego właśnie oczekiwaliśmy – mówi Izabela Pontus, Media & Digital Manager w Maspeksie.
Zobacz również
Współpraca między firmami rozpocznie się od kampanii zaplanowanych na luty br.
– Maspex to synonim ogromnego prestiżu, zarówno ze względu na skalę i dynamikę rozwoju biznesu, ale także niezmiennie bardzo wysoki poziom strategii marketingowych i komunikacyjnych. Cieszymy się, że zyskaliśmy zaufanie partnera, który docenił nasze kompetencje strategiczne i będziemy mogli wspólnie budować siłę marek tak mocno zakorzenionych w świadomości polskich konsumentów – dodaje Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg oraz czas obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione. Dotychczas Maspex współpracował z domem mediowym Mindshare Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing