Starcom z dwiema nagrodami HX Awards

Polski oddział agencji mediowej Starcom został nagrodzony dwiema statuetkami w globalnym, konkursie HX Awards, w którym wyróżnione są kampanie z całego świata, które najwierniej oddają pozycjonowanie Starcomu: Human Experience Company.
O autorze
1 min czytania 2017-12-22

 W kategorii Technology & Touchpoint Innovation srebrną statuetką HX Awards nagrodzona została kampania „Telefon z piekła”, przygotowana przez Starcom dla serialu Lucyfer na antenie TVN7. Stworzona została interaktywna reklama pełnoekranowa, która przypominała ekran odbierania połączenia – osoba dzwoniąca nazywała się „Lucyfer”, a wyświetlany ekran dostosowany był do systemu operacyjnego danego urządzenia. Po odebraniu „telefonu” wyświetlane było dedykowane, pionowe wideo z zaproszeniem na premierowy odcinek programu.

W kategorii Culture brązową statuetką HX Awards nagrodzona została wspólna akcja Publicis Media „Co się liczy w święta”. Wyzwaniem tej kampanii było wyróżnienie się na tle innych agencji składających świąteczne życzenia klientom i partnerom. Celem było zapewnienie wyjątkowego doświadczenia – stania się częścią społeczności Publicis Media, dla której działania charytatywne są bardzo ważne. Wyprodukowany został film z udziałem drużyny biegaczy Publicis Media i jednej z podopiecznych Stowarzyszenia „mali bracia Ubogich”, opiekującego się osobami starszymi. Film został wysłany do partnerów agencji. Film zapraszał do dołączenia do zespołu, rejestrowania czasów swoich aktywności i przekazania ich na poczet akcji. Kampania osiągnęła ogromną skalę, zachęcając 530 osób do włączenia się w bieganie i zebrania 5,4 miliona sekund aktywności przekształconej w darowiznę w wysokości 50 000 PLN.

HX Awards to konkurs, w którym wyróżniane są skuteczne biznesowo kampanie najwierniej oddające pozycjonowanie Starcomu: Human Experience Company. Zgłoszenia oceniane są w dwóch grupach – zewnętrznej (kampanie dla klientów skierowane do konsumentów) oraz wewnętrznej. W tym roku zgłoszonych zostało 241 prac, z czego 59 kampanii trafiło do finału. Zwycięzców wybierano w kategoriach (zewnętrzne): Experience Design, Data Driven Experiences, Technology & Touchpoint Innovation, Closing the Sale, Cause Marketing, Best in Class Multi-market Initiatives, Content Excellence. Zwycięzców w grupie wewnętrznej wybierano w podkategoriach: Starcom Culture, Working Smarter, Growth.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj