Kilkuetapowy przetarg rozpoczął się w marcu br. Oprócz Starcomu zaproszono do niego trzy inne agencje mediowe: Carat Polska, PHD oraz Maxus. Oferty agencji oceniane były w trzech wymiarach: strategii mediowej dla dwóch wybranych marek z portfolio firmy, dedykowanego zespołu, warunków współpracy oraz oferty cenowej zakupu mediów. Do finałowych rozmów zaproszony został Carat oraz Starcom, którego oferta po kolejnych etapach negocjacji uznazna została za najlepszą. Tym samym Starcom pozostaje strategicznym partnerem USP Zdrowie.
– Przetarg dotyczył obsługi mediowej, ale zgodnie z aktualnymi trendami w branży reklamowej, pozwolił agencjom wykazać się znacznie szerszymi kompetencjami: podejściem do zintegrowanej komunikacji, znajomością interaktywnych kanałów komunikacji, analityką i badaniami.– mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor zarządzająca Starcomu.
Zobacz również
W procesie przetargowym firmie USP Zdrowie doradzała firma audytorska IAM. Starcom pracuje z USP Zdrowie nieprzerwanie od 2004 r. i oprócz strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów realizuje dla tego klienta również zaawansowane projekty badawcze i analityczne (agencja Quest), planuje komunikację w mediach cyfrowych i mediach społecznościowych.