„Stare Telefony Działają Cuda”: Vito Bambino x Zespół Pieśni i Tańca Śląsk wspierają akcję T-Mobile i Szlachetnej Paczki

„Stare Telefony Działają Cuda”: Vito Bambino x Zespół Pieśni i Tańca Śląsk wspierają akcję T-Mobile i Szlachetnej Paczki
W najnowszej odsłonie kampanii „Stare Telefony Działają Cuda” każdy stary, niepotrzebny telefon oddany do recyklingu w salonach T-Mobile staje się symboliczną cegiełką. Im więcej zebranych urządzeń, tym większą pomoc T-Mobile przekaże na rzecz Szlachetnej Paczki – nawet 1 000 000 zł. Kampanię promuje klip nagrany przez Vito Bambino i Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
O autorze
1 min czytania 2025-11-05

Już po raz trzeci T-Mobile i Szlachetna Paczka wspólnie udowadniają, że nawet coś tak niepozornego jak stary telefon może zmienić czyjeś życie. W tym roku kampanii towarzyszy wyjątkowy klip inspirowany prawdziwą historią chłopca, który z powodu trudnej sytuacji materialnej niemal porzucił swoją pasję. Dzięki otrzymanej Szlachetnej Paczce mógł jednak dalej realizować marzenia.

Do współpracy przy utworze promującym kampanię T-Mobile zaprosił Vito Bambino oraz Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny. Efektem jest poruszający videoklip i muzyczne połączenie dwóch światów – tradycji i nowoczesności, które niosą przesłanie nadziei i siły wspólnoty.

Klip w pełnej wersji można obejrzeć poniżej:

Dostępna jest również jego krótsza, 60-sekundowa wersja:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W T-Mobile wierzymy, że technologia powinna zbliżać ludzi, a nie dzielić. Dlatego każdego dnia konsekwentnie burzymy bariery – te cyfrowe, społeczne i emocjonalne. Kampania „Stare Telefony Działają Cuda” to dla nas coś więcej niż CSR – to realna zmiana, którą możemy współtworzyć razem z naszymi pracownikami, klientami. Dzięki ich zaangażowaniu i wsparciu Szlachetnej Paczki, wspólnie przywracamy ludziom wiarę w siebie, w innych i w lepsze jutro – mówi Maximiliano Bellassai, Członek Zarządu T-Mobile Polska, Dyrektor ds. B2C.

Tegoroczna odsłona kampanii obecna będzie w digitalu, social mediach oraz kinach. Komunikację przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Za ideę, strategię i realizację kampanii odpowiadała agencja VML. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działaniami BTL – agencja ARC (Grupa Publicis).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się