Ciepła i czysta woda to dla nas codzienność. Niestety, dla niektórych osób to wciąż coś luksusowego. A już zwłaszcza dla społeczności z niewielkich indyjskich wiosek.
Firma Hindustan Unilever postanowiła zwrócić uwagę na problem braku wody w indyjskich wioskach i stworzyła spot zatytułowany „Start A Little Good”. Przekaz tej kampanii jest jeden – wprowadzając do swojego życia drobne zmiany, możemy mieć duży wpływ na szeroką skalę. Chociażby wyłączając kran podczas mycia zębów, co pozwoli zaoszczędzić duże ilości wody. Tej, którą tak bardzo potrzebują mieszkańcy maleńkich, indyjskich wiosek.
Zobacz również
Za kreację odpowiada agencja Ogilvy.
PS
Fundacja Billa i Melindy Gatesów wspiera projekty, które rozwiązują problemy społeczne i ulepszają życie. Jedną z takich inicjatyw jest akcja, której celem jest poprawa systemów sanitarnych, co może uratować miliony ludzi na świecie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing