…w strategii działań swojej firmy.
AdAcademy porusza zagadnienia związane z reklamą i komunikacją marek online i zawierać będzie zarówno otwarte webinaria (wystarczy rejestracja) związane z różnorodnymi aspektami i dylematami marketerów, jak i spotkania dedykowane dla konkretnych branż. Webinaria otwarte przewidują spotkania poświęcone m.in. reklamie online w social media, trendom w programmatic media buying (już 19.04, zapisy od dzisiaj), strategii reklamy online, rich mediom, reklamie mobilnej i zjawisku multiscreeningowi.
Zobacz również
Webinaria dedykowane dla firm poruszać będą zagadnienia związane z budową strategii komunikacji i reklamy online w oparciu o specyfikę zachowań grup docelowych danej branży, customer journey i poszczególne cele marek. Analizowane będą narzędzia i mechanizmy reklamowe, które najlepiej sprawdzają się w danej branży. Najbliższe spotkanie dedykowane jest firmom związanym z urządzaniem wnętrz (wyposażenie wnętrz, farby, dekoracje, wykończenia) i odbędzie się w dwóch terminach: 26.04 dla firm zarządzających e-commerce i 28.04 dla firm chcących zwiększyć swoją sprzedaż w offline.
W planach są również spotkania poświęcone m.in. branży jubilerskiej, kosmetycznej, dla deweloperów, branży motoryzacyjnej, czy firm modowych.
AdAcademy to projekt organizowany przez Sparc Media, mający na celu zwiększenie świadomości reklamy online wśród marketerów i brand managerów w Polsce. Sparc Media to międzynarodowa agencja reklamy online i tradisk desk specjalizująca się w automatycznym zakupie powierzchni reklamowej, planowaniu, prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii internetowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Webinaria prowadzone są przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w marketing, reklamie online i strategii marek, zarówno pracowników Sparc Media zajmujących się na co dzień reklamą i marketingiem online, jak i gości polskich i zagranicznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rejestracja poprzez landing page.
W razie jakichkolwiek pytań czy chęci współpracy, kontakt z Agnieszką Molędą: [email protected]