Kampania wizerunkowa pod hasłem „Razem jesteśmy super!” pokazuje jak bardzo dla Superbetu ważna jest społeczność, którą marka buduje wokół swoich influencerów m.in. Jerzego Dudka, Jana Błachowicza i Sławomira Peszko. Znani sportowcy działają na graczy zakładów jak magnes, który przyciągać ma do świadomej i odpowiedzialnej gry. Obstawianie ma być wysokiej jakości rozrywką dzięki aplikacji mobilnej bukmachera, wyposażonej w całkowitą nowość na rynku bukmacherskim, czyli społeczność SuperSocial pozwalającą na dzielenie się z innymi swoimi zagraniami, analizami i wygranymi. W SuperSocial poprzez swoją aktywność followersów zdobywają zarówno zwykli użytkownicy, jak i ambasadorzy marki, czy profile mediów współpracujących z bukmacherem. Wszyscy starają się udostępniać swoją wiedzę i wyczucie do wydarzeń sportowych i ze wszystkimi można wejść w interakcję, co zdobywa coraz większą popularność wśród klientów.
Dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom Superbet został wyróżniony w przyznanych niedawno „Nagrodach Bukmacherskich”. Firma która rozpoczęła swoją działalność online na polskim rynku rok temu, zdobyła uznanie w oczach branżowych ekspertów jako Debiut Roku oraz Innowacja Roku, a nominowana była także w kolejnych dwóch kategoriach, w tym niesamowicie mocnej i zdominowanej przez wieloletnich branżowych liderów kategorii Aplikacja Mobilna. Superbet zmienia zatem świat obstawiania w Polsce po tym jak zdobył pozycję niezaprzeczalnego lidera na rynku rumuńskim.
Zobacz również
– Za Superbetem stoi silna, międzynarodowa grupa, a nasz zespół ma świeże pomysły. W 2021 roku chcemy się dynamicznie rozwijać i zdobywać coraz większą część rynkowych udziałów. Nie powiedzieliśmy ostatniego słowa w zakresie innowacji. Będziemy ulepszać dotychczasowe projekty, wdrażać nowe i coraz śmielej pokazywać markę szerokiemu gronu odbiorców poprzez start kampanii telewizyjnej i Internetowej, czy w niedalekiej przyszłości akcje CSR – mówi Adam Lamentowicz, country manager Superbet w Polsce.
Głównym elementem kampanii „Razem jesteśmy super!” jest telewizyjny spot reklamowy, który bazuje na pozytywnych doznaniach przy emocjonowaniu się sportem w codziennym życiu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Obecnie reklamę zobaczyć można między godziną 22 i 6, głównie w telewizyjnych kanałach sportowych oraz w Internecie w ramach formatów preroll. Od marca kampania rozszerzona zostanie o kreacje spotu komunikującego sponsorowanie Jana Błachowicza i Jerzego Dudka. Kampania prowadzona jest także w kilku kanałach komunikacji i na różnych formatach digital, w tym na dużych portalach informacyjnych (Onet, WP), sportowych (Sport.pl) oraz programatycznie i za pośrednictwem social mediów. Za produkcję spotu TV odpowiada rumuńska agencja Rusu+Borțun, a za zakup mediów w Polsce agencja OMD Media Direction.
Słuchaj podcastu NowyMarketing