TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Startuje 16. edycja kampanii Dzień Bez Śmiecenia– #JAKOŚĆ MA ZNACZENIE

Dzień Bez Śmiecenia*, kampania edukacyjna realizowana przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań ma już 16 lat. W tym roku pokaże, że również wiedza, jak to robić świadomie ma ogromne znaczenie, ponieważ #Jakość ma znaczenie.
O autorze
2 min czytania 2022-05-10

Podczas Dnia Bez Śmiecenia Rekopol edukuje społeczeństwo na temat odpowiedniej segregacji odpadów, ekologicznego stylu życia, odpowiedzialnych wyborów, które pozwolą cieszyć się pięknym, zdrowym środowiskiem nam i przyszłym pokoleniom. Od 16 lat uczy, że odpowiednia segregacja odpadów jest ważna.

W tym roku stawia na #jakość we wszystkich aspektach. JAKOŚCIOWA SEGREGACJA odpadu, JAKOŚCIOWA INFORMACJA z rzetelnych źródeł wiedzy, JAKOŚCIOWA REKREACJA bo nauka przez zabawę to najlepsza forma nauki.

Zaangażuj się!

  1. Pobierz tegoroczną wizytówkę akcji – kartkę elektroniczną Dnia Bez Śmiecenia, z profilu na facebook.com/dzienbezsmiecenia albo ze strony dzienbezsmiecenia.pl i przekazuj ją dalej – do przyjaciół, rodziny, znajomych i nieznajomych.
  2. Udostępnij kartkę u siebie na fanpage’u i zachęcaj do tego znajomych.
  3. Wejdź na fanpage na facebooku facebook.com/dzienbezsmiecenia, polub go i  zachęcaj do tego znajomych. Obserwuj profil na Instagramie.
  4. Wejdź na kanał na YouTube „Dzień Bez Śmiecenia”, wybierz dowolny z sześciu najnowszych filmików, w zależności od swoich preferencji, przekaż go jak największej liczbie osób, udostępnij na swoim fanpage’u na facebooku, lub gdziekolwiek uznasz za słuszne.
  5. Zorganizuj w swoim miejscu pracy, wspólnie z przyjaciółmi działania (konkurs, aktywność), które będą związane z tematyką Dnia Bez Śmiecenia. Oznacz
    je hasztagiem #JakośćMaZnaczenie i/lub #dzienbezsmiecenia lub wyślij do nas. Jeżeli potrzebujesz wsparcia – napisz do organizatorów, udzielą Ci potrzebnych informacji [email protected]
  6. Wejdź na stronę dzienbezsmiecenia.pl, sprawdź zakładkę Jakościowa Informacja, dowiedz się więcej o znaczeniu jakości surowca w recyklingu i przekazuj wiedzę dalej!
  7. Pobierz darmowe materiały edukacyjne ze strony dzienbezsmiecenia.pl
  8. Weź udział w konkursach!  Już od 11 maja zapraszamy do  udziału w konkursach z nagrodami, korzystania z praktycznej wiedzy i angażowania się we wspaniałą społeczność
    eko-świadomych.
  9. Wszystkie swoje aktywności oznacz hasztagiem #JakośćMaZnaczenie i/lub #dzienbezsmiecenia.

A najważniejsze – zrób odpadowy rachunek sumienia! Czy zawsze wrzucasz odpady do odpowiedniego pojemnika? Czy jakościowa segregacja jest dla Ciebie już nawykiem? Papier do niebieskiego, plastik i metal do żółtego, szkło do zielonego, bioodpady do brązowego… te zasady zna zapewne każdy z nas. Czy jesteśmy jednak świadomi jak istotne są nasze codzienne wybory dla powodzenia procesu recyklingu?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas Dnia bez Śmiecenia cały czas przypominamy nie tylko o kolorach pojemników, lecz także wskazujemy na rolę jakości naszej segregacji. Zmieszanie szkła ceramicznego z opakowaniowym może uniemożliwić recykling, wyrzucony do niebieskiego karton po soku może spowodować zabrudzenie zbieranego tam papieru, a niedopałek w butelce PET powoduje, że staje się ona śmieciem, a nie surowcem wtórnym.

To właśnie w zeszłorocznej edycji kampanii „Odpady to nie śmieci – to surowce” uświadamialiśmy, że każdy odpad naprawdę może stać się surowcem, jeśli tylko zostanie odpowiednio posegregowany. W tym roku, idziemy o krok dalej, bowiem liczy się nie tylko gdzie trafia odpad, ale także jak z nim postąpimy zanim trafi do odpowiedniego pojemnika. W tegorocznej kampanii do rozmowy na temat jakościowej segregacji zaprosiliśmy ekspertów. Na naszej stronie internetowej będzie można przeczytać wywiady z recyklerami poszczególnych frakcji odpadów, bo gdzie lepiej szukać odpowiedzi, jak u źródła? – mówi Michał Mikołajczyk z Rekopolu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

* DZIEŃ BEZ ŚMIECENIA to kampania prowadzona od 2007 roku przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań S.A. Współorganizatorami akcji są Akcjonariusze firmy. To pomysł wypracowany przez młodzież z kilkunastu krajów współdziałających w ramach międzynarodowego programu „Europejski Eko-Parlament Młodzieży”, przedsięwzięcia firmowanego przez PRO EUROPE (organizację zrzeszającą działające w ramach systemu Zielonego Punktu organizacje odzysku). Celem akcji jest propagowanie prawidłowych zasad segregowania odpadów opakowaniowych, promowanie proekologicznych postaw i ochrony środowiska. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się