Hasłem przewodnim startującej 16 grudnia br. odsłony konkursu Papaya Young Directors jest #upsidedownstories. Organizatorzy szukają niekonwencjonalnie opowiedzianych historii przedstawionych w różnorodnych formatach. Szukają także twórców, którzy nie boją się realizacji oryginalnych pomysłów oraz unikatowego spojrzenia na marki.
Partnerzy Główni otrzymają w kategorii Branded Stories dwa filmy reklamowe wymyślone i wyreżyserowane przez młodych twórców na zadany przez markę brief. Zespoły i artyści w kategorii Music Stories będą zabiegać o pomysły uczestników konkursu. Najlepsze z nich otrzymają budżet na realizację. Wszystkie tematy konkursowe łączy kategoria Instagram Stories, w której uczestnik będzie mógł zinterpretować brief dowolnej marki w formacie wertykalnym.
Zobacz również
Oprócz zrealizowanych filmów, partnerzy główni konkursu mają szansę na zaprezentowanie swojego brandu podczas działań edukacyjnych konkursu, 12-miesięczną komunikację w kanałach Papaya Young Directors, mediach branżowych i lifestylowych (m.in. portal filmweb.pl, magazyn Vogue, Noizz, Newonce oraz Papaya.Rocks).
Ogłoszenie konkursowych tematów oraz sponsorów nastąpi 16 grudnia br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]