Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Startuje największa akcja promocyjna w historii firmy Fluke Corporation

Firma Fluke rozpoczęła największą akcję promocyjną i kampanię w swojej historii. Po raz pierwszy jest to też wspólna akcja 3 firm wchodzących w skład Fluke Corporation, które w ostatnich miesiącach integrują swoje struktury marketingowe w Europie.
O autorze
1 min czytania 2020-09-17

–  Można powiedzieć, że akcja ma charakter „postpandemiczny”. Nasi partnerzy handlowi i klienci wiele przeszli w ostatnich miesiącach i wszyscy wciąż mamy do czynienia z tą „nową rzeczywistością”. W międzyczasie to właśnie wszyscy elektrycy, technicy serwisowi, kierownicy utrzymania ruchu, metrolodzy, inżynierowie sieciowi, technicy i instalatorzy okablowania danych oraz wielu innych naszych klientów, ciężko pracowali by przez ostatnie miesiące jednak utrzymywać świat w ruchu. Wszyscy zasługujemy teraz na jakieś dodatkowe chwile oddechu, dlatego firma Fluke rozdaje bezpłatnie narzędzia. Fluke ma w swoim portfolio wszystko, czego inżynierowie potrzebują do instalacji, konserwacji, wyszukiwania i usuwania awarii oraz napraw w zastosowaniach komercyjnych, przemysłowych i mieszkaniowych. Intuicyjna obsługa pozwala zaoszczędzić czas podczas wykrywania usterek, co oznacza, że koszt przyrządów zwraca się bardzo szybko, co jest zawsze ważne, a w obecnych czasach nawet jeszcze ważniejsze. Nie bez znaczenia jest tu też integracja działów marketingu w ramach kilku dywizji, dotychczas całkiem od siebie odseparowanych, w ramach koncernu Fluke, jaka zachodzi w ostatnich miesiącach w Europie. Dzięki połączonym siłom Fluke Corporation, Fluke Network i Fluke Calibration, możemy klientom zaoferować maksymalnie dużo produktów do wyboru, a mechanika akcji jest najprostsza z możliwych: kupujesz produkt, drugi wybierasz i dostajesz bezpłatnie – mówi Krzysztof Stoma, marketing manager CEE, Fluke Europe.

Rozpoczynająca się we wrześniu akcja potrwa do 15 grudnia, prowadzona będzie pod hasłem „Kup Fluke, zdobądź BEZPŁATNY Fluke!”. Klient, który dokonał zakupu dowolnego produktu Fluke przesyła do firmy fakturę poprzez formularz online, wybierając według własnego uznania DARMOWE narzędzie Fluke, które jest wysyłane pod wskazany przez niego adres.

Zakup, który uprawnia do skorzystania z oferty, obejmuje elektryczne i przemysłowe przyrządy pomiarowe Fluke oraz produkty Fluke Networks i Fluke Calibration. Szczegółowe informacje na temat możliwości zamówienia bezpłatnego produktu, dostępnych przyrządów i warunków oferty można znaleźć na stronie www.fluke.pl/freefluke.

Oferta obejmuje bezpłatne przyrządy, które podzielono na sześć grup (rysunek poniżej). Podział jest oparty na wartości zakupu, który uprawnia do skorzystania z promocji, a najniższa wartość to 100 euro. Każda grupa obejmuje określoną gamę artykułów, które można wybrać zależnie od wartości oryginalnego zakupu dokonanego u autoryzowanego dystrybutora firmy Fluke.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj