W nowym spocie TV bohater marki – Harnaś spotyka prawdziwych bohaterów – strażaków. Reklama towarzyszy kampanii „Harnaś wspiera strażaków ochotników”. W ramach sponsoringu Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP (ZOSP RP) marka przekaże łącznie 1 100 000 zł z na zakup dodatkowego wyposażenia i sprzętu dla jednostek OSP. Zrealizuje ponadto loterię dla sklepów i konkurs konsumencki, z których środki również zostaną przekazane na wsparcie jednostek OSP.
Fabuła najnowszego spotu marki Harnaś rozgrywa się w dawnych czasach. Bohaterami opowieści na małym ekranie są strażacy i Harnaś, którzy łączą siły we wspólnej akcji niesienia pomocy.
Reklama jest emitowana od 19 lipca 2021 r. w głównych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. 30-sekundowy spot wyreżyserowany przez Michała Bulika wyprodukował dom produkcyjny Sputnik. Za kreację odpowiada agencja Grey, a za zakup mediów Dom Mediowy Initiative.
Zobacz również
Marka Harnaś rozpoczyna także budującą świadomość projektu „Harnaś wspiera strażaków ochotników” kampanię digitalową, a w sierpniu komunikację wzmocnią o nośniki OOH.
Od początku lipca br. punkty sprzedaży, które mają w ofercie piwo Harnaś mogą dołączać do loterii i wskazać konkretną Ochotniczą Straż Pożarną, która otrzyma dofinansowanie, jeżeli dany sklep zostanie wylosowany w finale loterii. Nagrodami będą bony na zakup sprzętu i doposażenia o wartości 3 tys. zł. W sumie bony otrzyma 75 jednostek OSP, a całkowita wysokość nagród to 225 000 zł.
Już wkrótce na stronie www.piwoharnas.pl wystartuje też organizowany przez markę Harnaś konkurs konsumencki, do którego będą mogły zgłosić się chętne jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych. 10 jednostek OSP, które otrzymają najwięcej głosów od konsumentów, zdobędzie nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł. każda. Łączna pula nagród wynosi 50 000 zł.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Dla podkreślenia zaangażowania we współpracę ze Związkiem OSP RP, Carlsberg Polska zmienił obowiązującą od 2019 roku szatę graficzną opakowań. W lipcu do sklepów trafiają produkty z nowymi etykietami – dotychczasowe miejsce Harnasia zajął wizerunek strażaka ochotnika w pełnym ekwipunku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Społeczne zaangażowanie to długoletnia praktyka w kulturze Grupy Carlsberg i Carlsberg Polska. Ochotnicze Straże Pożarne są niezwykle istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa ludzi. Na każde województwo przypada prawie 1000 jednostek. Potrzeby strażaków ochotników i jednostek są znaczące. Partnerstwo ze Związkiem Ochotniczych Straży Pożarnych RP ma na celu wsparcie strażaków ochotników przez markę Harnaś. Wspólne wartości dopełniają katalog silnych argumentów za tą współpracą – dodaje Agnieszka Podgórska, menedżer marki Harnaś.