Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Maczfit pod hasłem „Z siłą mi do twarzy”

W nowej kampanii wizerunkowej marka Maczfit skupiła się na wewnętrznej sile, energii oraz przełamywaniu barier, które tylko pozornie wydają się niemożliwe do przezwyciężenia. Kampania „Z siłą mi do twarzy” pozwala konsumentom dostrzec pozytywne aspekty zmian, które nastąpiły.
O autorze
1 min czytania 2021-08-18

Maczfit rozpoczął działania promujące swoją nową kampanię wizerunkową „Z siłą mi do twarzy”, w ramach której marka przekonuje, że pokonywanie barier napawa dumą, a doświadczenia ostatnich miesięcy i nowa rzeczywistość, która wymusiła na nas duże zmiany w  każdym obszarze życia, wyzwoliły w nas pokłady wewnętrznej siły i pozytywnej energii, z istnienia których nie zdawaliśmy sobie sprawy. Symbolem kampanii jest dumny uśmiech – naturalny, prosty, a zarazem niosący pozytywne emocje i świadczący o wewnętrznej sile i akceptacji.

– Chcemy wspierać naszych klientów w osiąganiu wewnętrznej równowagi oraz motywować ich do podejmowania wyzwań w różnych obszarach ich życia. Każdy czerpie swoją siłę do działania z czegoś innego – medytacji, sportu, rodziny, podróży czy realizacji swoich pasji. Opowiadając różne historie, chcemy dostarczać wielu źródeł do inspiracji i pokazywać, że w każdym z nas istnieją pokłady dobrej energii, którą można wyzwolić i przekuć w prawdziwą życiową siłę. Kampania „Z siłą mi do twarzy” jest powiązana z ideą well-being, bardzo mocno wpisaną w tożsamość marki Maczfit – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu i PR marki Maczfit.

Firma w ramach promocji nowego hasła planuje angażować i zachęcać odbiorców do dzielenia się pozytywną energią z bliskimi oraz szerzenia świadomości wewnętrznej siły, która tkwi w każdym z nas. Marka inspiruje do umacniania poczucia wiary w swoje możliwości, a tym samym pokonywania barier, które z pozoru wydają się trudne do przezwyciężenia. Dodatkowo zaplanowane są także warsztaty, konkursy z nagrodami oraz działania z obszaru influencer marketingu. Do sesji zdjęciowej promującej kampanię „Z siłą mi do twarzy” zaproszono popularnych influencerów – Elobabę, Miisszkę i Majkelso, z którymi marka współpracuje na co dzień.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Działania strategiczne pod parasolem kampanii „Z siłą mi do twarzy” będziemy prowadzić do końca roku, głównie w kanałach digitalowych. W lipcu zaprosiliśmy na plan zdjęciowy troje influencerów – efektami sesji już wkrótce będziemy dzielić się na naszych profilach społecznościowych. Wykorzystamy w komunikacji także tradycyjne offline’owe narzędzia – dodaje Wierzbicka.

Maczfit to marka znana na polskim rynku jako lider w branży cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku. Firma jest także pionierem innowacji w swojej branży – wprowadziła na rynek pierwszą mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej o działaniach marki znajdziemy na stronie www.maczfit.pl/ oraz na blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się