Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Startuje „Projekt KLUB”

Tomson, Ambasador „Projektu KLUB”, wspólnie z marką Ballantine's poszukuje ludzi z pasją, gotowych spełnić swoje marzenia.
O autorze
2 min czytania 2015-08-05

Tomasz Lach, znany jako Tomson – wokalista zespołu Afromental i trener programu „The Voice of Poland” został ambasadorem akcji „Projekt KLUB”. W trwającym od 3-go sierpnia projekcie każdy będzie miał szansę zostać przez tydzień szefem jednego z najlepszych klubów w Krakowie i Warszawie, w którym będzie mógł zaaranżować swoją autorską przestrzeń klubową i zorganizować imprezę marzeń. Aby wziąć udział w akcji wystarczy zamieścić swoje zgłoszenie na stronie i przekonać jury, że to właśnie Ty i Twój oryginalny pomysł zasługujecie na nagrodę. Wsparciem uczestników we wszelkich kwestiach dotyczących organizacji będzie Tomson. Akcję „Projekt KLUB” firmuje marka whisky Ballantine’s.

Idealny klub to… tajemniczy speakeasy, przebierana impreza, a może pełne przepychu przyjęcie w stylu Gatsbiego? Tak naprawdę ile osób, tyle preferencji. Projekt Klub ma dać szansę zrealizować marzenie o idealnym klubowym miejscu na mapie miasta.

Co to za projekt?

„Projekt KLUB” to unikalny konkurs, w którym główną nagrodą jest posada szefa klubu w jednym z najlepszych klubów w Polsce. Jak ją zdobyć? Po pierwsze i najważniejsze – nie ograniczać swojej wyobraźni i kreatywności! Po drugie, nagrać materiał wideo i zamieścić na stronie internetowej projektu. Po trzecie być sobą i zarazić swoją pasją jurorów. W filmiku uczestnik powinien przedstawić swój oryginalny pomysł na wymarzony klub i imprezę oraz przekonać jury (w tym Tomsona), że to właśnie on zasługuje na tę posadę. Twórcy trzech najciekawszych zgłoszeń zrealizują własną wizję klubu i zostaną przez tydzień szefami jednych z najlepszych miejsc na imprezowej mapie Polski – klubu Room 13 w Warszawie i klubu Lokal w Krakowie. Każdy ze zwycięzców otrzyma pensję w wysokości 5 tys. PLN netto oraz 6 dni na przygotowanie miejsca i imprezy wedle własnego pomysłu.

Tomson poleca!

Ambasadorem kampanii i mentorem dla zwycięzców jest Tomson – wokalista popularnej grupy Afromental, a także trener show „The Voice of Poland”. Muzyk pomoże we wskazaniu osób, których pomysły oraz osobowość zasłużyły na wygraną. Doradzi im także, jak zorganizować imprezę, o której będzie mówiło całe miasto. Tomson wystąpił również w filmie promującym Projekt Klub, który można obejrzeć na FB ambasadora.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Stay True! To hasło marki, które mocno do mnie przemawia. Taki też jest „Projekt KLUB”, w który się zaangażowałem! Pasja, bycie sobą i życie w zgodzie z tym co dla mnie ważne, dla mnie to zawsze było numerem 1. Mega się cieszę, że inni też będą mogli się realizować, spełniać i sięgać po swoje marzenia. Czekam na odjechane pomysły, na pewno będzie ich cała masa – i o to chodzi! – powiedział Tomson.

Co, gdzie, kiedy?

Swoje zgłoszenia uczestnicy mogą zamieszczać do 30 sierpnia br. na stronie internetowej. Listę najlepszych pomysłów wyłoni jury (w tym Tomson) we wrześniu. Jednak 3 finalistów, którzy staną przed szansą zrealizowania swojego pomysłu wybiorą internauci. Akcja jest organizowana przez Wyborowa Pernod Ricard, producenta marki Ballantine’s.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dlaczego „Projekt Klub”?

Bądź sobą, bez względu na to kim jesteś – to hasło, które od lat bliskie jest marce Ballantine’s. Właśnie w tym duchu powstał „Projekt Klub”, w którym każdy może wyrazić siebie, zdobyć dobrze płatną posadę i zrealizować własny pomysł na najlepsze miejsce w Polsce, doskonale się przy tym bawiąc. Kto z nas choć raz nie marzył o własnym klubie? Chcemy otworzyć konsumentom drzwi najlepszych klubów w Polsce i dać im możliwość stworzenia unikalnego i oryginalnego miejsca. Liczy się dobry pomysł, pasja i bycie sobą. Jesteśmy pewni, że uczestnicy akcji zaskoczą nas swoją kreatywnością – mówi Arkadiusz Dobosz, Marketing Manager Whisky Category, Wyborowa Pernod Ricard.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się