Zarówno prowadzący, jak i ich goście poruszać będą aktualne, interesujące użytkowników kwestie. Nie zabraknie rzetelnych informacji, ciekawych opracowań, poradników, rekomendacji oraz rozmów ze specjalistami. W wybór tematów zaangażowane zostały redakcje tematyczne GWP.
– Jako jedyny w Polsce wydawca internetowy realizujemy dwa codzienne pasma na żywo, publicystyczne i lifestyle’owe. To dziesięć godzin programu tygodniowo, czterdzieści miesięcznie, z zaangażowaniem prowadzących, redakcji programowych, operatorów, realizatorów dźwięku, obrazu, montażystów. Wkroczyliśmy w zupełnie nowy etap produkcji telewizyjnych dostępnych w sieci. Specjalnie dla tego celu uruchomiliśmy nowe studio TV – podkreśla Jacek Amsterdamski, Dyrektor Działu Produkcji Wideo w Grupie WP.
Zobacz również
Poniedziałki upłyną pod hasłem SPORT. Wieczorny program sportowy prowadzić będą Michał Kołodziejczyk i Mateusz Święcicki. Gospodynią wtorkowych audycji dedykowanych ZDROWIU będzie Paulina Smaszcz-Kurzajwska. KONSUMENCKIE środy należeć będą do Pawła Typiaka, a BIZNESOWE czwartki – do Joanny Skrzypiec. W piątki o lifestyle’u i dobrej rozrywce mówić będzie Agata Nizińska.
Pasmo lifestyle emitowane będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach 18:00-19:00. Transmisję ze studia GWP śledzić będzie można bezpośrednio ze strony głównej Wirtualnej Polski oraz w serwisach tematycznych WP. Najciekawsze fragmenty publikowane będą w Wirtualnej Polsce po zakończeniu transmisji.
Od 14 września WP emituje ponadto poranne pasmo publicystyczne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing