Projekt „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” to nowy format, w którym dziesięcioro uczestników będzie próbować zmieniać swoje dotychczasowe nawyki żywieniowe. Prowadząca, Katarzyna Bosacka, w każdym z odcinków będzie doradzać po jakie artykuły warto sięgać, zwracając szczególną uwagę na skład i pochodzenie produktu. Program zadebiutuje w sobotę 24 października i będzie emitowany na antenach TVN, TTV i w serwisie Player.
Kampania promująca „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” startuje w dniu premiery i potrwa do zakończenia pierwszego sezonu (10 odcinków), czyli do końca roku. Realizowana będzie na antenie TVN oraz TTV, w serwisach VoD, prasie i radiu.
Zobacz również
Za koncept projektu oraz strategię odpowiadają wspólnie Arena Media i agencja 38 Content Communication. Za kreację oraz realizację spotów Content BrandTime, a za planowanie i zakup mediów agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).