W kampanii zastosowano mechanizmy silnie wspierające lokalnych partnerów handlowych firmy Vetrex.
Zimowa kampania Vetrex promuje flagowy produkt tej firmy – okna V90+. Do końca roku ten model okien można kupić za 90% ich wartości. Od strony kreatywnej kampania wykorzystuje wypracowany przez Brand Support styl komunikacji, m.in. połączenia autorskiej ilustracji z renderem okna.
Zobacz również
„Pracując nad koncepcją promocji zimowej braliśmy pod uwagę kilka możliwości, zarówno mechaniki promocyjnej, jak i samej komunikacji. Zarekomendowaliśmy klientowi postawienie na czarnego konia – bo taki właśnie jest model V90+ – okna, jakich nie ma żaden konkurent w Polsce. Za ich parametry i jakość firma Vetrex otrzymała kilka prestiżowych nagród. Sama firma jest też od lat Numerem 1 w najważniejszym w branży rankingu Pro Quality prowadzonym przez portal oknotest.pl i to podkreślamy w tej kampanii” – mówi Aurelia Szokal-Egierd, Dyrektor Zarządzająca agencji Brand Support. „Jednocześnie chcieliśmy wyróżnić Vetrex na tle komunikatów konkurencji, mówiących o rabatach w wysokości 8% lub 10%. Stąd propozycja, by sprzedawać okna nie z 10% rabatem, lecz za 90% ceny” – dodaje.
Kampania potrwa od 1 listopada do 31 grudnia 2017 r. i obejmie prasę (magazyny z kategorii dom&wnętrze oraz lifestyle, m.in. „Cztery Kąty”, „Murator”, „Newsweek”, Focus”), internet oraz outdoor. W outdoorowej odsłonie kampanii wykorzystywane są nośniki 6×3 m i 5×2 m w całej Polsce, z lokalizacjami wybranymi przez dystrybutorów Vetrex. Dodatkowym elementem layoutów reklamy zewnętrznej są adresy autoryzowanych salonów. Kampania digital obejmuje działania display i mobile, również ukierunkowane na wsparcie lokalnych dystrybutorów marki Vetrex (wyświetlane kreacje, korzystając z mechanizmów geotargetowania, wskazują lokalnego dystrybutora z dokładnym adresem salonu). Kampania display obejmuje pakiet tematycznych serwisów z kategorii dom&wnętrze (np. muratordom.pl, urządzamy.pl, dom.pl, modny-dom.pl), jak również działania wykorzystujące Google (SEM), Facebook i zasoby sieci afiliacyjnej SalesTube. Kampanię digital uzupełniają działania z obszaru e-mail oraz content marketingu (prowadzone również w serwisach kategorii dom&wnętrze, np. dom.wp.pl, ladnydom.pl, muratordom.pl, e-okna.pl).
Agencja Brand Support współpracuje z firmą Vetrex na podstawie umowy ramowej, od czasu wygranego przez agencję w kwietniu 2016 r. przetargu na obsługę budżetu działań strategicznych i marketingowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii dla marki Vetrex zajmuje się dom mediowy Value Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Firma Vetrex (www.vetrex.eu) istnieje od 1997 r. i jest producentem okien i drzwi, wielokrotnie nagradzanym prestiżowymi nagrodami takimi jak Orły Polskiego Budownictwa (2007 – 2011), Solidna Firma (2007 i 2008), Przedsiębiorstwo Fair Play ( 2006 – 2008), Polski Sukces (2005, 2007 – 2010), Top Builder (2013 i 2014) etc.