W zespole Influencer Marketingu agencji Stor9 awansowała Izabela Józwowicz, a także dołączyły dwie nowe osoby: Marcelina Woźniak (Head Of Influencer Marketing) i Karol Wojciechowski (Influencer Marketing Creative). Rozbudowanie zespołu związane jest z poszerzaniem obsługi klientów Stor9 oraz rozwojem działań w obszarze influencer marketingu.
Izabela Józwowicz objęła stanowisko Influencer Marketing Managerki z początkiem kwietnia br. Do zespołu dołączyła w 2021 roku i od tego czasu jest odpowiedzialna za marki beauty i segment lifestyle. W ramach powierzonych działań, Józwowicz będzie kontynuowała pracę w obszarze współprac influencerskich dla Klientów agencji.
Zobacz również
Swoją zawodową przygodę rozpoczęła w 2017 roku, pracując w obszarze PR i marketingu dla klientów z branży nowych technologii, start up’ów i funduszy inwestycyjnych, a następnie skierowała swoją ścieżkę kariery pod działania z influencerami.
Powiększa się zespół Influencer Marketingu w agencji Stor9
Marcelina Woźniak – Head Of Influencer Marketing
W Stor9 odpowiedzialna jest za zarządzanie stałym zespołem i dedykowanymi zespołami projektowymi, a także za współtworzenie strategii influencer marketingowych dla Klientów agencji. Woźniak raportuje bezpośrednio do Marka Myślickiego, który odpowiada za obszar influencer marketingu w Stor9.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Do Stor9 przeszła z Shopee, gdzie przejęła zarządzanie zespołem influencer marketingu. Odpowiadała m. in. za budżet i wyznaczanie strategii działu oraz realizację i analizę kluczowych wskaźników. Swoje 9-letnie doświadczenie zdobyła pracując w LifeTube, a także Gamellon, gdzie współtworzyła struktury sprzedaży. Jako Senior Sales Manager była odpowiedzialna za największe projekty i kluczowych klientów, m. in. Coca-Colę, Ubisoft czy EA Games. Z kolei w agencji influencer marketingu Spotlight, która odpowiada za stworzenie jednego z największych projektów influencerskich na rynku, TeamX, jako Team Leaderka odpowiadała za zespół managerów największych twórców. W trakcie swojej zawodowej ścieżki była także managerką topowych gwiazd polskiego YouTube, m. in. Stuu czy Julii Kostery.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Karol Wojciechowski – Influencer Marketing Creative
Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W Stor9, w zespole Influencer Marketingu, jest jedną z osób odpowiedzialnych za bezpośrednią współpracę z Klientami i influencerami pod kątem kreatywnego wsparcia tworzonego contentu. Wcześnie pracował jako Creative Content Specialist, gdzie odpowiadał m.in. za kreowanie contentu do filmów publikowanych na platformie YouTube, kontrolę planu nagraniowego, kontakt z influencerami oraz organizację wyjazdów zdjęciowych.