Storychangers: kot, deskorolkarz i eurowybory – kampania informacyjna Parlamentu Europejskiego

Przez kilka majowych dni pięciu artystów czekało w pełnej gotowości i w pełnym rynsztunku zaostrzonych ołówków, aby tworzyć animowane historyjki według pomysłów napływających ze wszystkich krajów UE.
O autorze
0 min czytania 2014-05-16

Pomysłodawcą interaktywnej zabawy pod nazwą „Storychangers” był Parlament Europejski, który w ten sposób chciał przypomnieć młodym ludziom o zbliżających się eurowyborach i zachęcić ich tym samym do wzięcia udziału w głosowaniu. To wyjątkowe wydarzenie online było transmitowane na żywo od 6 do 9 maja 2014 roku na stronie www.storychangers.eu.

W zabawie mógł wziąć udział każdy, kto podesłał propozycję zakończenia nieszablonowej historyjki wyjątkowego kota, którego drogi skrzyżowały się z… młodym deskorolkarzem.

Kampania „Storychangers” pokazała, że młodzi ludzie chcą działać i tworzyć własną historię zjednoczonej Europy. 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj