Świąteczna kampania reklamowa to kontynuacja strategii realizowanej pod hasłem Stosunkowo Najwięcej Muzyki. Spoty oddają świąteczny klimat, ale są tak skonstruowane, aby prowokować i dostarczać niczym nieskrępowanej rozrywki. Twórcy chcą podkreślić, że to właśnie w 4FUN.TV widzowie znajdą najwięcej muzyki oraz niepowtarzalny 4FUNowy charakter.
W spotach występują prezenterzy: Kristina Kurcheva, Jacek Januszko oraz Marcin Łukasik. Autorami konceptu kreatywnego jest agencja FCB Bridge2Fun. Serię spotów wyprodukowała Flota Filmowa, a za postprodukcję odpowiada Coloroffon i dział motion design 4FUN MEDIA.
Zobacz również
Na antenie nie zostaną wyemitowane spoty z udziałem nowego prezentera stacji – „Dandrisa” (Łukasz Szoblik). Władze stacji uznały, że są one zbyt kontrowersyjne. Stacja chce w ten sposób uniknąć kolejnych problemów z Radą Etyki Reklamy, która rozpatruje właśnie skargę dotyczącą jesiennej kampanii stacji.
W najbliższych miesiącach pojawią się kolejne odsłony kampanii „Stosunkowo Najwięcej Muzyki”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach