Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR z nowym Prezesem

W związku z odejściem Igora Kaleńskiego, dotychczasowego prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, ze struktur Saatchi & Saatchi, 29 września 2014 r. zostało zwołane Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków w celu wybrania nowego prezesa Stowarzyszenia.
O autorze
1 min czytania 2014-09-30

Ponadto była to również okazja do przyjęcia nowego członka.

Jeszcze przed dokonaniem wyboru nowego prezesa SKM SAR, zebrani członkowie zadecydowali o przyjęciu do Stowarzyszenia nowego członka. W drodze głosowania, zadecydowano, że do grona SAR oficjalnie dołączy Polymus Events. Tym samym agencja weszła również w skład Klubu Agencji Eventowych.

Następnie w drodze tajnego głosowania zebrani członkowie SKM SAR zadecydowali, że nowym prezesem zostanie Szymon Gutkowski reprezentujący DDB Warsaw. Reszta Zarządu SKM SAR pozostała bez zmian. Oznacza to, że obecnie w jego skład wchodzą:

Szymon Gutkowski – Prezes Zarządu (DDB Warsaw)
Olga Sobieraj – Członek Zarządu (Ogilvy&Mather Poland)
Izabela Albrychiewicz – Członek Zarządu (MEC)
Jakub Kamiński – Członek Zarządu (Brain)
Marcin Gaworski – Członek Zarządu (180heartbeats)
Michał Kazimierczak – Członek Zarządu (Young & Rubicam)
Radosław Miklaszewski – Członek Zarządu (Walk)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz tego ustępującemu prezesowi – Igorowi Kaleńskiemu, przyznano honorowe członkostwo w SKM SAR.

Ponadto Paweł Kastory (DDB Warsaw), już po zakończeniu Zebrania Walnego, złożył rezygnacje z miejsca w Radzie Nadzorczej SKM SAR. Krok ten został uargumentowany troską o dobro całej organizacji, tak aby jedna firma nie była nadreprezentowana we władzach SKM SAR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się