Zwycięzców plebiscytu wybierali wyłącznie polscy streamerzy poprzez Discord inStreamly. Głosowanie obejmowało cztery kategorie: Najlepszy artwork, Ulubiona przekąska streamerów, Gigachad i Mistrz Innowacji. W sumie zebrano ponad 500 głosów.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Dwie nagrody dla Monte Snack
Streamerzy najbardziej docenili Monte Snack. Nowatorska kampania, którą marka należąca do Zott Polska przeprowadziła na inStreamly w 2023 roku, zgarnęła aż dwie nagrody. Monte Snack zostało Mistrzem Innowacji oraz ulubioną przekąską streamerów. W aktywacji wykorzystano wspieraną przez AI technologię Voice Recognition. Umożliwiło to wyświetlanie animacji promujących przekąskę Monte Snack w momencie, gdy streamer wypowiadał jedno ze słów kluczowych, np. „Przerwa” czy „zjadłbym coś”.
Sony PlayStation Gigachadem
Miano Gigachada, czyli największego sponsora streamerów na inStreamly w ubiegłym roku, zyskało Sony PlayStation z kampanią dotyczącą gry Spider-Man 2. Promocja hitowego tytułu cieszyła się bardzo dużą popularnością, gdyż wzięło w niej udział ponad 1600 twórców transmitujących na Twitch.tv i YouTube.
Pepsi wyróżnione za artwork
Czwartą i jednocześnie ostatnią kategorią był Najlepszy artwork. Tę nagrodę otrzymała kampania Pepsi SPACE, w której marka zapraszała graczy do odwiedzenia dedykowanego landing page’a i wzięcia udziału w konkursie. Wyświetlana przez ponad 1000 streamerów kreacja przykuwała wzrok nie tylko dzięki charakterystycznym dla PEPSI kolorom, ale również dzięki dynamicznie zmieniającym się, angażującym copy. Przykładowo, gdy streamer grał w The Sims, to brzmiało ono „Robisz epickie stylizacje swoich Simów?”, z kolei podczas szachowej rywalizacji „Dajesz mata w kilku ruchach?”.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Szczegółowe wyniki
Procentowy podział głosów w poszczególnych kategoriach inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023 kształtuje się następująco:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najlepszy artwork:
1. Pepsi SPACE (Zenith, Feeders Agency)
2. SkyShowtime (GroupM)
3. STR8 Game (K2 Precise)
4. ING Gra Inwestycyjna (GroupOne)
Ulubiona przekąska streamerów:
1. Monte Snack (GameLab, Zenith)
2. Doritos (Zenith)
3. Zozole (GroupM)
4. Antybaton (Starcom)
5. Lubella Chrupersy (Starcom)
Gigachad:
1. Sony PlayStation Spider-Man 2 (GroupM)
2. Monte Snack (GameLab, Zenith)
3. Antybaton Choco (Starcom)
4. Zalando Lounge (AWIN)
Mistrz Innowacji:
1. Monte Snack (GameLab, Zenith)
2. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty (Cd Projekt RED)
3. Philips OneBlade 360 (DRUM Poland)
4. Doritos (Zenith)
5. Pepsi Space (Zenith, Feeders Agency)
6. Sprite Heat Happens (GroupM)
Materiał sponsorowany powstały przy współpracy z inStreamly