Streamerzy wybrali ulubione marki w inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023

Streamerzy wybrali ulubione marki w inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023
Zakończyło się tygodniowe głosowanie w inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023. W plebiscycie polscy streamerzy wybierali swoje ulubione marki, z którymi współpracowali poprzez inStreamly w 2023 roku. Głosowanie wyłoniło między innymi ulubioną przekąskę streamerów oraz mistrza innowacji.
O autorze
1 min czytania 2024-03-13

Zwycięzców plebiscytu wybierali wyłącznie polscy streamerzy poprzez Discord inStreamly. Głosowanie obejmowało cztery kategorie: Najlepszy artwork, Ulubiona przekąska streamerów, Gigachad i Mistrz Innowacji. W sumie zebrano ponad 500 głosów.

Dwie nagrody dla Monte Snack

Streamerzy najbardziej docenili Monte Snack. Nowatorska kampania, którą marka należąca do Zott Polska przeprowadziła na inStreamly w 2023 roku, zgarnęła aż dwie nagrody. Monte Snack zostało Mistrzem Innowacji oraz ulubioną przekąską streamerów. W aktywacji wykorzystano wspieraną przez AI technologię Voice Recognition. Umożliwiło to wyświetlanie animacji promujących przekąskę Monte Snack w momencie, gdy streamer wypowiadał jedno ze słów kluczowych, np. „Przerwa” czy „zjadłbym coś”.

Sony PlayStation Gigachadem

Miano Gigachada, czyli największego sponsora streamerów na inStreamly w ubiegłym roku, zyskało Sony PlayStation z kampanią dotyczącą gry Spider-Man 2. Promocja hitowego tytułu cieszyła się bardzo dużą popularnością, gdyż wzięło w niej udział ponad 1600 twórców transmitujących na Twitch.tv i YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pepsi wyróżnione za artwork

Czwartą i jednocześnie ostatnią kategorią był Najlepszy artwork. Tę nagrodę otrzymała kampania Pepsi SPACE, w której marka zapraszała graczy do odwiedzenia dedykowanego landing page’a i wzięcia udziału w konkursie. Wyświetlana przez ponad 1000 streamerów kreacja przykuwała wzrok nie tylko dzięki charakterystycznym dla PEPSI kolorom, ale również dzięki dynamicznie zmieniającym się, angażującym copy. Przykładowo, gdy streamer grał w The Sims, to brzmiało ono „Robisz epickie stylizacje swoich Simów?”, z kolei podczas szachowej rywalizacji „Dajesz mata w kilku ruchach?”.

Szczegółowe wyniki

Procentowy podział głosów w poszczególnych kategoriach inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023 kształtuje się następująco:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najlepszy artwork:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

1. Pepsi SPACE (Zenith, Feeders Agency)
2. SkyShowtime (GroupM)
3. STR8 Game (K2 Precise)
4. ING Gra Inwestycyjna (GroupOne)

Ulubiona przekąska streamerów:

1. Monte Snack (GameLab, Zenith)
2. Doritos (Zenith)
3. Zozole (GroupM)
4. Antybaton (Starcom)
5. Lubella Chrupersy (Starcom)

Gigachad:

1. Sony PlayStation Spider-Man 2 (GroupM)
2. Monte Snack (GameLab, Zenith)
3. Antybaton Choco (Starcom)
4. Zalando Lounge (AWIN)

Mistrz Innowacji:

1. Monte Snack (GameLab, Zenith)
2. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty (Cd Projekt RED)
3. Philips OneBlade 360 (DRUM Poland)
4. Doritos (Zenith)
5. Pepsi Space (Zenith, Feeders Agency)
6. Sprite Heat Happens (GroupM)

Materiał sponsorowany powstały przy współpracy z inStreamly

PS Znamy nominowanych do inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023

PS2 To nie gry królują na polskim Twitchu. Podsumowanie 2023 roku

PS3 Wiktoria Wójcik (inSTREAMLY): Standardowy marketing skierowany do pokolenia Z najpewniej nie działa