Kampanię przygotowała oraz realizuje agencja Streetcom Polska.
Kampania marketingu rekomendacji dla marki ma przede wszystkim pokazać walory nowego produktu – nowa Activia to ponad 80% jogurtu naturalnego bez cukru, z wyjątkowymi bakteriami Actiregularis, na warstwie pysznych, słodkich owoców.
Zobacz również
Do akcji zostało zaproszonych 13 tys. kobiet, w tym 30 blogerek. To głównie osoby w wieku 25-44 lat, które zdrowo się odżywiają lub chciałyby zmienić swoją dietę. 1,8 tys. z nich otrzyma paczki ambasadorskie, w których znajdą się 32 kubeczki jogurtu w czterech wariantach smakowych oraz ulotki do rozdania znajomym.
Mechanika kampanii zakłada budowanie „buzzu” wokół produktu w świecie online oraz offline. Zadaniem ambasadorek będzie między innymi organizowanie spotkań degustacyjnych dla znajomych. W ich trakcie będą opowiadać o produkcie, rozdawać go koleżankom, a także robić zdjęcia i udostępniać je za pomocą aplikacji mobilnej Streetcom, na swoich profilach portali społecznościowych. Dzięki czemu stworzą unikalny content prezentujący kontakt z produktem.
Estymowany zasięg rekomendacji wynosi 1,6 mln. Kampania potrwa 5 tygodni.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Działania marketingu rekomendacji są częścią kampanii, jaką firma Danone przygotowała dla nowości marki Activia – Activia jogurt naturalny i owoce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing