Streetcom rozpoczyna współpracę z Danone

Firma Danone rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla produktu Activia jogurt naturalny i owoce. Celem akcji jest bezpośrednie dotarcie do konsumentów i poinformowanie ich o walorach jogurtu. Do projektu zostało zaproszonych 13 tys. ekspertek ze społeczności Streetcom.
O autorze
1 min czytania 2016-02-24

Kampanię przygotowała oraz realizuje agencja Streetcom Polska.

Kampania marketingu rekomendacji dla marki ma przede wszystkim pokazać walory nowego produktu – nowa Activia to ponad 80% jogurtu naturalnego bez cukru, z wyjątkowymi bakteriami Actiregularis, na warstwie pysznych, słodkich owoców.

Do akcji zostało zaproszonych 13 tys. kobiet, w tym 30 blogerek. To głównie osoby w wieku 25-44 lat, które zdrowo się odżywiają lub chciałyby zmienić swoją dietę. 1,8 tys. z nich otrzyma paczki ambasadorskie, w których znajdą się 32 kubeczki jogurtu w czterech wariantach smakowych oraz ulotki do rozdania znajomym.

Mechanika kampanii zakłada budowanie „buzzu” wokół produktu w świecie online oraz offline. Zadaniem ambasadorek będzie między innymi organizowanie spotkań degustacyjnych dla znajomych. W ich trakcie będą opowiadać o produkcie, rozdawać go koleżankom, a także robić zdjęcia i udostępniać je za pomocą aplikacji mobilnej Streetcom, na swoich profilach portali społecznościowych. Dzięki czemu stworzą unikalny content prezentujący kontakt z produktem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Estymowany zasięg rekomendacji wynosi 1,6 mln. Kampania potrwa 5 tygodni.

Działania marketingu rekomendacji są częścią kampanii, jaką firma Danone przygotowała dla nowości marki Activia – Activia jogurt naturalny i owoce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się